Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere sengetøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dessverre litt treg med akkurat det for det er jo så kjedelig, derfor har jeg nå tenkt å lage et system som gjør at jeg ikke glemmer det. Lurer derfor på hva som er vanlig? Kanskje jeg ikke er så treg.

Til barna skifter jeg mye oftere, det er jo veldig fort gjort. Vi har dobbeldyne og syns det er drit kjedelig å skifte. Det går nok rundt 4 uker mellom hver skift, er det altfor lenge? Anonymous poster hash: 8b309...393

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver til annenhver uke.

Anonymous poster hash: c9854...70c

Skrevet

Hver uke

Anonymous poster hash: c635d...9fa
Skrevet

Hver fredag hos oss. Annenhver fredag hos barna.

Hver 4. Uke høres grisete ut!!!

Anonymous poster hash: a4363...10c

Skrevet

Hver uke eller annenhver her også, både til barna og oss.

Anonymous poster hash: 0e57d...6ec
Skrevet

hver til annenhver uke.. Blir fryktelig ekkelt om det blir lengre.. 

Anonymous poster hash: 8a1cf...19a
Skrevet

Oj, hver uke. Det syns jeg var ofte. Tenkte å få til hver 14 dag. Grisete? Vi dusjer jo hver kveld så vi er jo ikke møkkete<br /><br /><br />HI

Anonymous poster hash: 8b309...393

Skrevet

Hver fredag er mn rutine. Føler ikke det er skikkelig helg uten å legge seg i rent friskt sengetøy. Vrenger av og tar med det skitten når vi står opp hver fredsgsmorgen, ungene er indoktrinert med den vanen og gjør det selv. Rent sengetøy tas på på ettermiddagen etter helgevasken. Ungene tørker støv på rommene sine, mannen og jeg tar resten av huset pluss gulvene på barneromma så deles sengetøy ut, barna tar på selv.

Anonymous poster hash: 9b600...201

Skrevet

Hver tirsdag et det husvask, så da byter jeg alt av sengetøy, håndduker og alt annet skittent som ligger fremme. Litt støv på hjernen, men det trengs med 3 små som klarer å få det til å se ut som en binge bare etter ett par dager :P

Skrevet

Hvertfall 2 ganger i uke. Rent sengetøy er så herlig.

Skrevet

Skifter annenhver uke.

Skulle gjerne gjort det hver uke, men blir så mye vask og så mye annet som også skal gjøres.

Skrevet

En gang i uken hos oss. Som regel hver fredag ;) På barna sin seng byttes det faktisk to ganger i uken!

Skal sies, før vi fikk barn i hus så ble det ikke byttet før det hadde gått fire uker.. Merkelige mamma-antenner som plutselig slår inn. Jeg var verdens slappeste menneske før jeg fikk barn! :/

Anonymous poster hash: 9ed2a...39c

Skrevet

Annenhver uke holder i massevis syns jeg.

Skrevet

Hver uke. Støvsuger også madrassen samtidig eller hver 14 dag. Synes d er heslig med all midden! Kjennes ut som sand. Apropos madrass. Hvor ofte vasker dere trekket til overmadrassen?

Anonymous poster hash: 56328...f98

Skrevet

Hver uke. Støvsuger også madrassen samtidig eller hver 14 dag. Synes d er heslig med all midden! Kjennes ut som sand. Apropos madrass. Hvor ofte vasker dere trekket til overmadrassen?

Anonymous poster hash: 56328...f98

Har ein genial sak som sengeselgaren kalte madrassbeskytter. Det er visst vanlig i land der overmadrass er ei luksusvare (har aldri visst at t.d. engelskmenn ligg rett på hovudmadrassa). Det er i prinsippet ein tynn, vattert quilt i same storleik som madrassa med strikk rundt hjørna.

Den hjelper ikkje i det heile tatt om ein skulle få ein tissevåt unge i senga vil eg tru, men det er kjekt å ha litt meir enn eit laken over madrasstrekket når ein har eit overmadrasstrekk som ikkje utan vidare går inn i vaskemaskina. Madrassbeskyttaren kan vaskast på 60°c og tromlast. Eg vaskar den ca 1 gong i månaden.

Skrevet

Bytter vel ca hver 14.dag tenker jeg. Har ikke noe fast dag. 

Skrevet

Nå må jeg huske anonymknappen, men jeg elsker å stryke sengetøy!

Ellers stryker jeg bare bunadskjorta, men nystrøket sengetøy er helt fantastisk!

Byttes stort sett hver uke, men det er litt ofte. Hver 14. dag holder.

Anonymous poster hash: 21ab0...10b

Skrevet

Bytter hver 14 dag. Oftere ved behov.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Hver torsdag, liker rent sengetøy til helgen :)

Skrevet

Når det er nødvendig kjem jo an på korleis ein bruker senga. Viss ein sover nydusja med pysjamas og aldri har sex så kan ein jo bytta mykje sjeldnare. Me ligg ofte naken, iallefall mannen, og mtp at det er normalt å bytta undertøy kvar dag så bør ein vel skifta sengetøy ganske ofte og. Eg syns at ein gong i veka er passeleg, men eg gjennomfører det ikkje.

Anonymous poster hash: 190aa...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...