Gå til innhold

Hvor mange ganger i uken fyller dere på bensin/disel til bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fyller 1 gang i uken, på søndager da er det billigst:-)

Anonymous poster hash: d302f...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 1 gang i mnd. På søndag helst.

Skrevet

1 gang i mnd ca. Helst på søndag, men eg er ikkje så rask på labben og får ofte med meg neste prisauke før eg kjem meg til pumpene. Då er bensinlampa i dashen tent, eg landar nesten alltid på 37L (har 40L tank).

Skrevet

ca 1 gang i uka.

Anonymous poster hash: 56f09...b6e
Skrevet

Vi fyller ca. Hver 3. Uke. Tenker ikke over hvilken dag, fyller når tanken er tom.

Skrevet

1 gang annenhver uke.

Kjører egentlig mye, men det er en del små kjøring, som til og fra bhg-butikk-besøk..

Blir nok 1 gang i uka når jeg må kjøre på jobb igjen. (permisjon nå)

Anonymous poster hash: f004a...e68
Skrevet

Fyller en gang annenhver uke, kjører ca en time hver ukedag (60 km)  + 1-2 timer utenom

Har 60 L tank

Mellom søndag kl 22 og mandag kl 14 er det billigst her i området. Ellers er det billig på torsdager også. 

Anonymous poster hash: 2453d...91d
Skrevet

1 gang i mnd her også. Prøver å fylle søndag eller mandag morgen,

Anonymous poster hash: e6b18...bf8
Skrevet

Jeg har forresten bensinbil, og jeg syns den sluker bensin. Drømmer om en gjerrig dieselbil.. :P

Skrevet

Ca en gang i måneden, kjører en liten Swift da, den bruker jo omtrent ikke bensin.

Anonymous poster hash: ac62b...13a
Skrevet

Min fylles kanskje en gang i mnd. Samboern fyller en tank i uka..

Skrevet

Jeg har forresten bensinbil, og jeg syns den sluker bensin. Drømmer om en gjerrig dieselbil.. :P

Iflg mannen (som er bilkyndig) lønner det seg med bensinbil om det er mykje småkjøring, dieselmotorane er lite glad i det og vedlikehaldsbehovet blir stort. Bensin om ein kjører korte turar og diesel om ein køyrer nokre mil i slengen på det jamne var hans råd ift økonomi.

Eg er glad eg fulgte rådet, dieselbilar er treeige ;)

Skrevet

2 hver uke, bor på landet minst 1 mil fra alt. så synes ikke det er så galt

Anonymous poster hash: a75fb...3e0
Skrevet

Har ikke noen fast dag. Kommer an på hvor mange ganger jeg kjører til byen. Men har vel en tank til ca. 1200 kr i 7-12 dager tror jeg. Husker ikke hvor mange liter det er, henger meg bare opp i prisen.

Skrevet

Fyller bensin 1-2 ganger i måneden og fyller vin langt oftere! Skål!

Skrevet

Fyller når det er tomt, ca annen-tredjehver uke. Prøver å fylle på søndag ettermiddag, eller mandag morgen. Kjører som regel så godt som tomt, har 70 liters dieseltank og pleier å fylle 71-72 liter...

Anonymous poster hash: 2e937...e17
Skrevet

Kjører som regel til lampe har gått over fra å lyse til å blinke. ;) Blir kanskje 1 gang pr mnd, helt tilfeldig dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...