Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Nettene våre er ok. Hun tar natta 7 til 9 en gang og våkner da bare for mat. Alt fra 2 til 6 timer mellom måltider. Hun våkner ca 8 på morgenen og vil opp. Kan lures til en time til hvis vi ligger i senga og ammer. Hun er da våken 1 til 2 timer og vil sove. Men hun sover bare på meg, vil sovne ved puppen eller på armen... så det blir kanskje 30 minutter 3 til 4 ganger i løpet av dagen... ikke noe system på sov og spis på dagen... har jeg henne i sjal, triller eller kjører bil sover hun merog lengre. Dagene våre er så ulike og travle at vi finner ingen god rutine. Vet aldri når jeg skal jobbe med å få henne til å sove eller hvor lenge hun burde sove... Hvordan har dere det? Hvor lenge, ofte og når sover deres små? Jobberxdu mye for at de skal få sovet nok? Anonymous poster hash: 33345...a1c
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Høres akkurat ut som mine dager nå er vesla litt over 4 måneder, og først nå har vi fått noe som kan minne om rutiner. Fram til nå har jeg også måttet jobbe mye for å få henne til å sove, og sovner lengst og best i fanget mitt. Den første duppen har vært fast lenge, den kommer ca 1-2 timer etter at vi har stått opp. Da sover hun max 1 time. Hvis vi er på farta(kjører bil eller triller), har hun en liten dupp til, rundt 13-14tida. Så er det våkentid fram til et sted mellom 16-17, da begynner hun å bli trøtt igjen, grinete og trist. Da sover hun heller ikke særlig lenge, ca 1 time. Natta er ca kl 20. Jeg har funnet ut at jeg måtte begynne å trille småturer når hun begynner å bli trøtt, da sovner hun lettere. Syns det har vært vanskelig fram til nå, med å vite når hun er trøtt. Mitt tips er å ha noen "fridager" hvor dere bare er hjemme, slik at babyen får vise når den er trøtt, og dere kan gjøre akkurat som den trenger. Da blir du kjent med mønsteret og kan lettere legge opp dagene slik at det blir best for dere begge Anonymous poster hash: c6c3b...e0f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #3 Skrevet 26. september 2013 Flere som vil dele? Anonymous poster hash: 33345...a1c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #4 Skrevet 26. september 2013 Min var også litt som din på den tiden, sov godt på nettene, våknet kun en gang for mat i løpet av 10-12 timer. På dagen var det abre korte lurer, så sant han ikke fikk sove i armene. Da pleide jeg legge han ned etter å ha bysset i søvn. Når jeg begynte å legge han trøtt, men våken, endret soverutinene hans seg drastisk, så nå sover han vanligvis et par timer i strekk, minst. Han er fire mnd nå. Anonymous poster hash: 4f492...065
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Min var også litt som din på den tiden, sov godt på nettene, våknet kun en gang for mat i løpet av 10-12 timer. På dagen var det abre korte lurer, så sant han ikke fikk sove i armene. Da pleide jeg legge han ned etter å ha bysset i søvn. Når jeg begynte å legge han trøtt, men våken, endret soverutinene hans seg drastisk, så nå sover han vanligvis et par timer i strekk, minst. Han er fire mnd nå. Anonymous poster hash: 4f492...065 Men det forutsetter jo at ungen sovner når den legges våken da... Det gjør jo ikke min... Anonymous poster hash: 33345...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå