Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Har en liten på tre år, som har vært hes i ca en mnd nå. Er det normal så lenge? Trodde heshet gikk rimelig kjapt over eg.. en ukes tid eller noe. . Han er snørrete, har hatt enkelte slappe dager, men ellers så har han jo ikkje vert noe synlig syk..litt dårligere matlyst. Hadde en dag med lett feber og totalt slapp i helgen. Lå bare på sofaen.. men da klaget han på vondt i magen og.. fastlegen er seff på jobb bare to dager i uken, men vurdere ringe i morgen og høre. . Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 8560b...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå