Gå til innhold

Hes i en mnd. Normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten på tre år, som har vært hes i ca en mnd nå. Er det normal så lenge? Trodde heshet gikk rimelig kjapt over eg.. en ukes tid eller noe. . Han er snørrete, har hatt enkelte slappe dager, men ellers så har han jo ikkje vert noe synlig syk..litt dårligere matlyst. Hadde en dag med lett feber og totalt slapp i helgen. Lå bare på sofaen.. men da klaget han på vondt i magen og.. fastlegen er seff på jobb bare to dager i uken, men vurdere ringe i morgen og høre. . Noen erfaringer?

 

Anonymous poster hash: 8560b...a78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...