Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Dere med huslån, eventuelt bil og andre ting som skal betales hver måned. Går noen av dere på skole? hvordan får dere dette til å gå rundt? Har akkurat kjøpt leilighet og har baby på vei, men jeg har så lyst å begynne på skole i August, hvordan skal jeg liksom klare å gå på skole og kunne betale på huslånet, bensin, mat, tlf regning og alt annet? har sett mange gå på skole selvom de har 3 barn, jeg skjønner bare ikke hvordan det funker? jeg vil så gjerne tilbake på skolebenken. Og det er bare snakk om skole i 10 mnd før jeg eventuelt får meg en ny jobb Anonymous poster hash: fda4f...72d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 opp Anonymous poster hash: fda4f...72d
gale damen Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 (endret) Du kan studere på nett, på kveldstid. I permisjonstiden kan du, dersom du har en baby som sover, gjøre det da. Hvis du mener at du fysisk skal gå på skolen, må du enten ha en partner som tjener så bra at det går rundt, eller ha en jobb som kan gjøres hjemmefra ved anledning. Eller så kan du ha spart opp penger over tid. Jeg legger til grunn at et studielån ikke dekker utgiftene dine. Endret 25. september 2013 av gale damen
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Det er ingen selvfølge å kunne bo i egen eid bolig mens man går på skolen. Det er det bare fåtallet som gjør og da gjerne med god hjelp av foreldre eller sparepenger. Du kan muligens få avragsfrihet den perioden du går på skolen. Det vil jo kunne hjelpe en del. En mann som tjener godt kan også forsørge dere om du ikke får nok i studielån. Anonymous poster hash: 987e5...0e3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Det er ingen selvfølge å kunne bo i egen eid bolig mens man går på skolen. Det er det bare fåtallet som gjør og da gjerne med god hjelp av foreldre eller sparepenger. Du kan muligens få avragsfrihet den perioden du går på skolen. Det vil jo kunne hjelpe en del. En mann som tjener godt kan også forsørge dere om du ikke får nok i studielån. Anonymous poster hash: 987e5...0e3 Hva betyr det å få avrangsfrihet? Anonymous poster hash: fda4f...72d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Jeg studerer, og har ikke klart å jobbe noe ved siden avetter jeg ble gravid. Det går fint, fordi mannen tjener normalt. Vi bataler kun renter på lånet så lenge jeg er student. Vi bor i enebolig, har to biler og spiser godt. Jeg kjøper sjelden nye klær og vi er aldri på byen. Tror det handle mye om å prioritere, vi velger hus, bil og mat:) Anonymous poster hash: cc223...de3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Det er ingen selvfølge å kunne bo i egen eid bolig mens man går på skolen. Det er det bare fåtallet som gjør og da gjerne med god hjelp av foreldre eller sparepenger. Du kan muligens få avragsfrihet den perioden du går på skolen. Det vil jo kunne hjelpe en del. En mann som tjener godt kan også forsørge dere om du ikke får nok i studielån. Anonymous poster hash: 987e5...0e3 Hva betyr det å få avrangsfrihet? Anonymous poster hash: fda4f...72d Det betyr å inngå en avtale med banken om at du bare betaler renter og ikkeavdrag på lånet ditt i en periode. Anonymous poster hash: 987e5...0e3
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Min veninne har 4 barn, barn alle over 8 år hun tok studielån og har nå gått på skole i 3 år. Klarer seg fint på mannens intekt. Det har også huslån 2 biler, dei klarer seg bra handler mye på salg. Anonymous poster hash: 1d4b3...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå