Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 bipolar lidelse svinge hurtig? Fra å opptre helt 'normalt' til å eksplodere i neste sekund over en filleting? Og så plutselig være normal igjen, og forvente at den som utbruddet har gått ut over også har 'kommer over' og glemt det? Mannen til en venninne er slik, iflg henne. Vi som ikke er i familien ser bare den sympatiske siden av mannen, men han kan bli avsindig sint over filleting iflg min venninne. Anonymous poster hash: a4adb...eec
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Mannen min er sånn. Han er også bipolar, men jeg vet ikke om det har sammenheng med diagnosen. Anonymous poster hash: fb3f5...c88
kjærestenogmæ Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Sinneutbrudd trenger ikke være lidelsen sin skyld, det er faktisk feigt å skylde på sykdommen sin. Raske svingninger i humøret derimot kan høre til. Det finnes en type bipolar kalt rapid cycling. Men Sinneutbrudd, da bør han skjerpe seg å få hjelp! Det kan være mye annet som skaper dette sinnet, men det er faktisk mulig å få hhelp. Har bipolar lidelse selv og kan bli helt oppgitt og kjempesint over små ting, mem holder meg for god til å eksplodere foran eksen og barn.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #4 Skrevet 27. september 2013 Ikke uvanlig for bipolar. Er de flink skjuler de slike utbrudd ute blant folk. Men de greier det ikke bak husets fire vegger. Anonymous poster hash: 75553...c08
Anonym bruker Skrevet 27. september 2013 #5 Skrevet 27. september 2013 Mamma er bipolar og hun bruker sinnsykt mye krefter og anstrengelse på å ikke eksplodere eller svinge i humøret når vi er ute blandt folk. Baksiden er at trykket kommer hjemme. Det var et helvete å vokse opp med en mamma som var slik og særlig fordi alle andre bare så den snille og gode siden. De så ikke sinnet, aggresjonen, den vanvittige pengebruken, oppturer og nedturer. Når hun bruker medisin er det bedre, men når hun blir bedre slutter hun på medisin og så er det på igjen Anonymous poster hash: 5500f...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå