Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Babyen min på tre mnd har til nå hatt rutine på matingen hver tredje time. Nå i natt er første gangen det har gått lenger tid, å jeg våknet nå for en halvtime siden og jenta hadde ikke spist på 6timer! Puppene var sprengte og jenta spiste godt. Men den ene puppen ble bare "halvveis spist opp" og er halvfull nå. Burde jeg pumpe ut resten? Det er kuler i den. Må legge til at jenta ble vaksinert på tre mnd kontroll i går og at det kan være grunnen til at hun sov så godt. Hva bør jeg gjøre? Pumpe eller legge meg og sove? Anonymous poster hash: 6b505...703
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Babyer som er såpass store våkner som regel når de er sultne, men det kan jo være pga vaksinen også. Selv ville jeg lagt meg til å sove videre og se det an i morgen. Så lenge du ikke sprenger mer. Anonymous poster hash: eb890...16f
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde pumpet. Har ofte fått kuler og deretter brystebetennelse... Er bare fint å ha litt ekstra melk. Frys den. Anonymous poster hash: 37aef...96c
M og gutta Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Dumt å pumpe om du har mye melk, kommer gjerne mer. .. er det kuler, er det veldig godt med en varm dusj og massasje av kulene. Er det ellers kan du være litt kreativ når du ammer. Det tømmes først der baby har haka. Så la baby amme med haka mot det kulene er. .. Vær kreativ
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde ikke pumpet. Det kommer til å regulere seg til. Jeg hadde en øm klump en dag. Prøvde å masere i dusjen, men det hjalp ikke meg. Når kvelden kom tok jeg med meg en varmeflaske som jeg la på brystet og sov noen timer med, neste dag var kulen borte:-). Dette er mitt 3 barn, har ammet alle, men gjorde nok endel feil på det området i forhold til førstemann... Anonymous poster hash: 92975...eae
Edelweis Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 jeg hadde pumpet det ut og fryst det for å ha ekstra. =) men jeg hadde ikke overflod av melk til vanlig, så jeg pøste på når det først var melk der! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå