Fjellhuldra Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Hei:-) Noen som vet om det arrangeres bim-treff,eller er terminklubb,i Harstad? Eventuelt tid og sted?
des-barn Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Det er en gruppe på facebook for de som har termin i desember, januar og februar i Harstad, hvor det arrangeres treff! Følg linken https://www.facebook.com/groups/206268906217350/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå