Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Jeg har vært overvektig halve livet. Snakk om ca 35 kilo for mye. Har prøvd å slanke meg så mange ganger og alltid sprukket. Trodde lenge at jeg bare var "meant to be tjukk" og at sånne som meg manglet alt som var av viljestyrke. Det siste året har jeg derimot klart å gå ned alle kiloene for første gang. Men det stopper ikke. Idealvekten min var hele tiden 65 kilo fordelt på 170 cm men jeg fortsetter å gå ned. Sist uke viste vekten 57,5 kilo. Er det på tide å bremse? For jeg har tenkt tanken flere gangen og jeg forstår ikke hvorfor jeg fortsetter å gå ned. Jeg spiser jo ikke fanatisk sunt lenger, jeg bruker mye magre produkter men likevel. Langt fra fanatisk. Jeg trenger 3 ganger i uken, mest løping, det er den treningen jeg har blitt mest komfortabel med men prøver å skvise inn litt styrke innimellom. Sykler til jobb hver dag i tillegg. Som dere ser så overdriver jeg jo ikke noen ting. Jeg er sunn, jeg er aktiv men vekten burde jo ha stabilisert seg og ikke fortsette nedover? Anonymous poster hash: aa557...ab4
NormaJean Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Men hvor mye spiser du da? En ting er hvor sunt det er, men hvis du feks spiser veldig lite mat per måltid så kan det jo være at du får i deg for lite næring?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Har du prøvd å registrere alt du spiser på en dag, f.eks i gratisklubben til Grethe Roede eller med Shape Up appen? Nå som du har nådd vekten din og er såpass aktiv skal du jo ikke ligge i minus på kalorifronten lenger, men spise akkurat den mengden du forbrenner. Vi tippe du skal spise ihvertfall 2000 kalorier i døgnet, gjør du det? Det ligger mange kalkulatorer på nettet for å finne kaloribehovet ditt, dette er en helt enkel en men det finnes noen veldig avanserte også... http://matavisen.no/bmr.php Anonymous poster hash: 79c77...202
Mrs Smith Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Først, du har vært utrolig flink ! :-) Fortsetter du å hå ned så får du i deg færre kalorier enn du forbrenner , enkelt og greit. Du forbrenner mye ved løping, bla. Kanskje du kan ta et hold vekten Grethe roede kurs ? Uansett, forsett den sunne livsstilen, men få i deg litt mer mat. En brødskive med pålegg og ett glass melk ekstra feks, da har du ca 300 kcal ekstra pr dag
Love my kidz Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Ikke løp så mye, og så kan du unne deg endel nøtter
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Synes du høres helt normal ut jeg.... Jeg er 176 og veier 58 kg. Anonymous poster hash: e2f57...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå