Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Vi er prøvere. Jeg går på trim der vi spiller ulile typer ballspill. Jeg går på trening mellom mens og El,mens mellom EL og IKM tørr jeg ikke. Tenk viss jeg er gravid og får ein ball i magen? Ligger fosteret godt nok beskyttet til at det er trygt? Andre som føler det slik? Anonymous poster hash: c5e2c...82c
Underveis --> Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Cella som skal bli et foster er så godt beskyttet labgt nedi bekkenet ditt at du har ikke noe å bekymre deg over! En ball i magen vil ikke i det hele tatt børe risikofylt. Det ee bare når det begynner å bli en baby inni der at det hender man blir bekymret for harde slag (kampsport, håndball osv) og fall (skli på isen, ramle av hesten osv). Kjør på! Trening er sunt for både deg og barnet :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Et embryo tar ikke skade av slikt da de er så små, men når de begynner å bli et foster og kryper opp over skambeinet i uke 12 cirka så ville jeg tatt det litt mer med ro. Ro ned Anonymous poster hash: 8accd...e6c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Ok;-) Anonymous poster hash: c5e2c...82c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Hørte nylig at folk som trener mye, altså type toppidrettsutøvere, kan slite med fertiliteten pga at kroppen er utmattet (+), men vet virkelig ikke om det er noe sant i det altså. Ville trent normalt mens jeg var prøver maks 3-4 ganger per uke Masser av lykke til! Anonymous poster hash: 56f7e...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå