Gå til innhold

Hvor ofte våkner babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere alle skrive alderen til barnet ditt og hvor og va når det står opp i løpet av natten, veldig interresant :-))))

Anonymous poster hash: a6bcf...154

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 dager gammelhan sover mye og på natten (etter midnatt) våkner han mellom 2-3 og 6-7.

Det samme gjorde storebror i flere mnd. Nå er han jo helt "ny" så det kan jo endre seg fort.

Skrevet

Våknert 5-10 ganger hver, hver natt. Fra de var 1-3 år. Tvillinger.

0-1 år ca tre ganger hver.

Blir ikke flere barn her.

Anonymous poster hash: 26d0f...dda

Skrevet

6 mnd. Alt fra 5 til 15 ganger... Ofte våkner han å skriker og trenger trøst andre ganger våkner han og vil leke. Tillegg til at han vil ha pupp ett par ganger.

Anonymous poster hash: 9c654...834

Skrevet

6 mnd. Våkner alt fra hver time, til en gang pr natt, når hun våkner ofte vil hun ha kos, gråter ikke, bare maser etter pupp. Når hun våkner en gang, er hun sulten.

Fra hun ble født til hun var 4 mnd sov hun så å si hele natten, kunne våkne en gang for pupp.

Anonymous poster hash: 57c79...8ba

Skrevet

4mnd, våkner alt fra tre til en million ganger (nesten,iallefall en gang i timen). Et slit og veldig uforutsigbart!

Skrevet

4 uker, og våkner ca to ganger per natt foreløpig.

Skrevet

3 mnd gammel. Bytter på annenhver natt :) Sover fra 19.30-06.30 den ene natta, og er oppe ca kl 1 den andre natta. Merkelig, men helt greit mønster :)

Anonymous poster hash: f3d59...9e7
Skrevet

Fra ca 4-6 uker har han sovet fra 22-07.30 nå har begynt i barnehagen og sover fra 19.30- 07.30.

Har vært veldig heldig som har hatt 2 sove babyer!

Anonymous poster hash: 1c4a6...31a

Skrevet

7 mnd, våkner i snitt 3-4 ganger for pupp eller nærhet. Sover fint videre da, er aldri direkte våken om natta.

Skrevet

Yngste barnet her våknet en gang hver natt for å få pupp til hun var 15 mnd gammel, da sluttet vi å amme.

Siden det har vi sover natten gjennom hele familien, deilig :)

Anonymous poster hash: f60bf...d5b
Skrevet

4  mnd og våkner vanligvis hver 3 time etter hun er i seng (19-19:30), men det er ikke sjelden det er oftere heller.

Anonymous poster hash: 97625...050
Skrevet

Mitt barns sovemønster gjennom det første halvåret:
0-6 uker = Sov 3-4 timer fra midnatt, og så samsov vi, hvor hun fikk pupp hele tiden om hun ville. Men våkna vel hver andre/tredje time for pupp, tror jeg. Vanskelig å følge med, når hun bare tok puppen selv. 

7 uker-3mnd = Sovnet 21-22. Våken 1 gang pr natt, i 4-tiden, ofte våken et par timer. 

3-4 mnd = Sovnet 20, sov helt til 7-8, uten mat.
4-6 mnd = Sovnet 18-20, er oppe alt fra 3 ganger, til null gange (oftest en gang) for pupp, og morgenen begynte 7-8. 

Anonymous poster hash: e90ef...0e6
Skrevet

5,5 mnd. Nå om dagen våkner han ca 23, 02.30 og 04.30. Får pupp, men tar bare noen få min, så er nok mest for kosen. Rutinene her endrer seg stadig vekk da :)

Anonymous poster hash: 2f4f2...346
Skrevet

6 mnd. Våkner alt fra 3 til mange ganger pr natt.

Nå som han er forkjøla blir det litt flere ganger. Han ligger og vrir seg og halvvåkner. Og så kom det en tann, og da var det litt ekstra, og så var det en periode han bæsja flere ganger hver natt... Så her vet jeg aldri hva slags natt jeg får. Hvilket minner meg på at jeg burde sove nå, ikke henge på DiB!

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

7mnd og har sovet hele natta siden han var 6 uker :) helsesøster sier at man ikke skal vekke dem for mat på natta,hvis de ikke er undervektig da så klart. og hvis han en sjelden gang våkner på natta får han kun vann nå, og gjort det siden han var 4mnd. da abefalte helsesøsteren det i steden for melk,siden han fikk 2 tenner når han var 3 og halv mnd. 

Skrevet

Hehe. Er det nå jeg skal skremme dere litt? Ingen baby lenger. "Babyen" min er to (!!) ÅR og våkner en eller to ganger før vi legger oss, og så en eller to ganger mellom vi legger oss til klokken ringer. Klar forbedring ifht 6-10 ganger som var tilfelle før barnet ble halvannet. Man blir vant til avbrutt søvn og lever greit med det etterhvert.

Anonymous poster hash: 2db58...eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...