Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Har ikke fått unge enda, lurer på en del ting, blant annet denne; står dere opp å sjekker ungen på natta? Vet babyen for det meste står opp nok av seg selv.. Så hva gjør dere på natten? Anonymous poster hash: d0702...8cb
Edie Britt Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Kunne sikkert funnet på å gjøre det om jeg våknet av meg selv. Men når jeg tenker meg om så skjedde det nok aldri... Min er godt over året og våkner fortsatt ca hver 2. time på natten. Har aldri hatt behov for å ha på vekkerklokke for å sjekke ungen...
☆☆☆ Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Det hender seg at eg våknar og føler behov for å sjå til ho. Og om eg legg ho med feber setter eg på vekkerklokke for å sjå til ho på natt. Men generelt, nei.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Det skjer at jeg våkner og ikke har hørt ham hele natten. Da blir jeg bekymret. Men min er så himla var, såjeg går ikke inn. Har kjøpt baby call med video for å kunne se at han puster og sånn når jeg egentlig ville sjekket. Fint for førstegangsmammaen Anonymous poster hash: ac303...cf8
Musemorbr / Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Som hovedregel nei, men det skjer jo. De første gangene babyen sover natten igjennom er det helt naturlig å bekymre seg. Og selvfølgelig om barnet har feber, da sjekker man jo ofte.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 med førstemann sjekka jeg om jeg var våken på natta men ikke han, med tredjemann så sjekker jeg ikke,fordi hun våkner så himla ofte selv... Anonymous poster hash: 92991...fe1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Har ikke fått unge enda, lurer på en del ting, blant annet denne; står dere opp å sjekker ungen på natta? Vet babyen for det meste står opp nok av seg selv.. Så hva gjør dere på natten? Anonymous poster hash: d0702...8cb Nå har ungene våre våknet 5-20 ganger hver natt uansett de første årene. Å sjekke dem oftere har vært uaktuelt. Anonymous poster hash: 1069b...dc2
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Det skjer at jeg våkner og ikke har hørt ham hele natten. Da blir jeg bekymret. Men min er så himla var, såjeg går ikke inn. Har kjøpt baby call med video for å kunne se at han puster og sånn når jeg egentlig ville sjekket. Fint for førstegangsmammaen Anonymous poster hash: ac303...cf8 Da håper jeg du er klar over strålingen som er fra babycall. Du griller sønnen din hver natt. Kjempesunt! Anonymous poster hash: e836e...eab
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Jeg er for glad i nattesøvnen min til å stå opp unødvendig Sover ungen, så sover jeg Anonymous poster hash: b3591...c82
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 Samsov og samsover enda Anonymous poster hash: f725f...5b8
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Samsover her også. Utrolig avslappende å ikke måtte stå opp når ungen våkner eller når den er syk. Anonymous poster hash: d185f...72b
❤lille stjerne❤ Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Hun var så ofte våken at det var ikke nødvendig! Da hun ble større og sov lenger tittet jeg på henne når jeg var oppe for å tisse, la dyna over og sånt. Men satte ikke på vekkeklolla for å se på henne.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 Det skjer at jeg våkner og ikke har hørt ham hele natten. Da blir jeg bekymret. Men min er så himla var, såjeg går ikke inn. Har kjøpt baby call med video for å kunne se at han puster og sånn når jeg egentlig ville sjekket. Fint for førstegangsmammaen Anonymous poster hash: ac303...cf8 Da håper jeg du er klar over strålingen som er fra babycall. Du griller sønnen din hver natt. Kjempesunt! Anonymous poster hash: e836e...eab Åååh, derfor ungen min har blitt så svart:O Anonymous poster hash: 5412e...9f1
Fire småtroll Skrevet 24. september 2013 #14 Skrevet 24. september 2013 Barna har sovet i egen seng på vårt rom til de var rundt 2 år gamle, så følte jeg hadde god nok kontroll på de og at jeg ville våknet om de trengte meg av en eller annen grunn. Har aldri stått opp om ikke ungene har vært våkne, sov de så sov jeg også. Da de var ca 2 år fikk de juniorseng på eget rom, og jeg har aldri stått opp for å se til dem med mindre de har vært syke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå