Gå til innhold

hvor for kan man merke allergisk reaksjon på tabletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt små nevøs. tok rinexin for bare 10 minutter siden og like etterpå fikk jeg ubehag i halsen. Rett nedenfor stupehode, føles som jeg har en klump eller noe som gir en slags følelse av press. aner ikke om det har noe med pilla og gjøre eller ikke og om det er ufarlig eller ikke. 

Anonymous poster hash: 85d23...06d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket det veldig fort. Innen ti minutter var hele kroppen min rødprikkete og klødde som besatt. Men ble ikke noe værre og gav seg etter noen timer.

Jeg takket ja til billig merke av noen medisiner jeg tar. Var vist ett fargestoff jeg reagerte på mente legen.

Anonymous poster hash: 07cfc...00f

Skrevet

jeg føler meg helt rar. Kan ikke finne noe om at det er samme type virkestoffer i den som i penecillin, noe jeg er allergisk mot og ikke må få i meg. Får bare se ann, selv om jeg føler sel at jeg har sånne tannlege bedøvelses lepper, når bedøvelsen er på vei ut og leppen føles halvveis nummene og hovne. 

Skrevet

Du kan ringe giftinformasjonen. De har god kjenskap til forgiftninger og farlige reaksjoner. Tlf: 22591300

Anonymous poster hash: f424c...0c4
Skrevet

Tror jeg får gjøre det så kansje jeg kan få ett beroligende svar og komme meg i seng. :-) For dette var veldig ubehagelig og skummelt. 

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Du kan merke det så fort som du har gjort nå. Men reaksjonen din kan jo være mild og fort gå over. Jeg vil tro at du har maks reaksjon etter 30 - 45 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...