Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Det er mitt høyeste ønske, å bli slank. Men jeg klarer det ikke ;( Ser for meg at det er roten til all lykke for meg. Skjønner jo egentlig at det sikkert ikke er sånn... Anonymous poster hash: 8affe...08b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Klassisk felle. "Bare jeg blir slank/får den jobben/får den mannen/blir gift/har nok penger/fylluthvaduvil så blir jeg lykkelig". Har gått i samme fellen mange ganger selv.. Ikke dumt å trene litt uansett da. Det gir faktisk veldig mye, og i sjeldne øyeblikk litt lykke òg:) Ønsker deg masse lykke til. Anonymous poster hash: 262e4...644
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 En evig tro hos meg og det der..men jeg får.det jo ikke til:'( Anonymous poster hash: c4aec...d0d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Jeg ble lykkeligere da jeg ble slank! Ikke alt ble perfekt selvfølgelig, men lykken steg uendelig mange hakk etter jeg gikk ned 30 kilo. Så det er noe i det! Anonymous poster hash: 7ff94...026
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Tviler sterkt på at det henger sammen! Finn en diett som du kan klare å forholde deg til og hold deg til den :-) For min del er det å kutte ut alt av hvetemel og sukker nok til å gå ned masse i vekt. Spser potet og ris, så det er ikke egentlig lavkarbo, men jeg unngår jo både brød, pasta og all annen bakst + søtsaker og det gjør en stor forskjell. Spiser sukkerfri mørk sjokolade og rustede nøtter som snaks og passer på å spise en omelett eller laks og eggerøre med finn crisp til frokost :-) Anonymous poster hash: 64e8d...f15
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 hehe, kanskje ikke lykkelig men ganske mye lykkeligere ble jeg på .20kg. Det har nok mye med selvtillitt, energi og generelt det at jeg følte jeg taklet alt i livet så mye bedre enn før.. Det var lettere å faktisk gjøre noe med vekta enn å nesten konstant gå å tenke på den:) Du klarer om du vil! Anonymous poster hash: d53e8...81c
frklena Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Der er du ikke alene.. Likevel sitter jeg bare å dytter i meg dritt og forbanner meg selv hver gang jeg ser tallet på vekta. gah, håpløst!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Slik tenker jeg også. Nå har jeg gått ned 10kg, har 10 kg igjen.. De siter veldig godt, så da må jeg jobbe veldig hardt.. Men, nå som jeg er 10kg lettere, føler jeg ting går litt enklere, jeg får på meg klær, noen klær synes jeg faktisk at jeg ser bra ut i. Så jeg tror det er noe i det. At man faktisk kan gå til byen og finne seg klær som passer og som ser bra ut. Det gjør noe med humøret og med selvbildet. Selv om det ikke er rota til all lykke, så tror jeg virkelig jeg blir lykkeligere etter å ha gått ned 20kg. Så, det er bare å begynne! Jeg heier på deg! Anonymous poster hash: 15be2...d25
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Jeg har gått ned 20 kg og er definitivt mer lykkelig nå enn tidligere. Ting er lettere, jeg har bedre selvfølelse fordi jeg får til ting, selvtilliten er økt, jeg finner klær som passer, omverdenen legger merke til meg (ikke fordi jeg er tynnere, men fordi jeg tør å utstråle den jeg er) og jeg får positive kommentarer Jeg er overhodet ikke fornøyd med utseende mitt, masse overflødig hud og fortsatt 20-30 kg overvekt, ting dingler og strekkmerker det som plager meg minst. Jeg går jevnlig til legen for å veie meg, tar blodprøver for å sjekke at alt er som det skal for å få en peptalk. Jeg registrere det jeg spiser på greteroede.no og beveger meg mer med sønnen min, vi sykler lenger, går lenger, skogturer og i tillegg trener jeg til Jillians 30 days shred når han har lagt seg (2-3 ganger i uka) Sakte, men sikkert går det ned og dette er en livsstilsendring. Sett deg mål, men ikke ha altfor høye krav, ikke ha fokus på vekta, men på å gjøre ting som er bra for deg! Lykke til! Anonymous poster hash: 44e5b...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå