Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #26 Skrevet 24. september 2013 Vi møttes da vi var 15, så så veldig mye erfaring er det vanskelig å ha fått seg før den tid! Men jeg hadde ligget med 6 stk før ham (inkludert en voldtekt (mi "første gang", hvor følgene ble at sex for meg var det eneste folk likte ved meg...), og jeg er hans eneste. Han bryr seg ingenting. Det er fortid, han er nåtid og fremtid, sier han. Om det hadde vært omvendt, at han hadde ligget med mange jenter, så hadde jeg nok likt det litt sånn dårlig... Selvtillit er ikke min sterke side, og jeg ville vært livredd for at han hadde sammenlignet med med noen av de tidligere opplevelsene hans. Tror jeg! Men jeg ville valgt å akseptere det, men jeg tror nok jeg ville likt det heller dårlig. Anonymous poster hash: 8c95f...e5a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #27 Skrevet 26. september 2013 Flere ? Ringe eller ikke ringe ? i dag i morgen eller senere ? Veldig fortvilet. Så setter veldig stor pris på hjelp fra dere Anonymous poster hash: 610f9...f77 Har det skjedd noe? Har du ringt? Litt spent på hvordan det går med dere Anonymous poster hash: 2f6c2...7bc
Tulla1900 Skrevet 29. november 2013 Forfatter #28 Skrevet 29. november 2013 Denne tråden min ble nesten kapret av historien over, men jeg vet ikke om hypotesen min holder helt vann siden noen av svarene her tyder på at også endel av oss kvinner reagerer negativt på at mannen har hatt mange flere partnere enn oss selv. Kanskje flere kan svare og belyse saken enda bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå