Gå til innhold

Hva veide deres jenter på 5 måneders kontrollen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på 5 måneders kontrollen med mini i morgen, men veide henne på badevaktene og da veide hun 6,9 kg... Er redd for at det er MYE ??? Hun var bare 3 kg ved fødsel og jeg syns selv at hun har lagt mye på seg siden 3 måneders kontrollen. Hun er ikke liten i cm men ganske gjennomsnittelig regner jeg med. hun bruker 68/74 i klær.

Anonymous poster hash: 9acf3...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4160 gram og 57 cm.

Anonymous poster hash: d632d...d23

Skrevet

Hun er nok en god del mer enn min. Min er 7 mnd nå og veier 6,7 kg, men hun har vi også hatt problemer med å få i mat. Derfor har hun vært urolig og grinete en god stund. På 5 mnd var hun 5,8. Hun bruker fremdeles 56 i klær. Hun var også 3 kg ved fødsel.

Uansett tror jeg ikke du bør bekymre deg for overvekt hos en baby. Eneste ulempen er at det er tyngre å bære henne. Får hun kun mm eller mme?

Anonymous poster hash: 9b1b2...f95
Skrevet

Ser på helsekroner hennes nå at hun veide 5210 gr og 60 cm lang på 3 måneders kontrollen... Hi

Skrevet

Skulle egentlig ikke være anonym i utgangspunktet :)

Skrevet

Er det så stor forskjell på jenter og gutter? Min veide 3 kg ved fødsel, og 7kg på 3 mnds dagen :o

Anonymous poster hash: ece97...232
Skrevet

Høres ut som normal vekt. Min var 5,9 på 3mnd og ligger akkurat på streken på den grafen til helsesøstra.

Anonymous poster hash: 1e0d7...a8d

Skrevet

Hun får mme nå for jeg mistet melken da hun var ca 4 mnd. Jeg har også 2 gutter, elsdte ble rett og slett feit og jeg fikk beskjed om og slanke han. I dag er han 5 år og er en høy men ganske slank gutt. Mellomste som snart er 4 år har alltid vært liten og lett. Så derfor er jeg redd for og få beskjed om og slanke henne....

Skrevet

Mine jenter var 6,8 og 7,2 ved 5 mnd ca 67 lange begge to.. Aldri fått kommentarer på at de har veid for mye.. Babyer vokser i rykk og napp... ;)

Skrevet

Er ikke for mye. Jenta mi veier rett over syv kilo (62 cm) og fikk høre at hun var helt perfekt.

Skrevet

Eh....har ikke vært på 5 mnd kontroll ennå, men på 4 mnd kontroll så var jenta mi 6,5 kg og 59 lang... hun var prematur, kun 2 kg når hun kom til

Anonymous poster hash: a7594...b43

Skrevet

Eh....har ikke vært på 5 mnd kontroll ennå, men på 4 mnd kontroll så var jenta mi 6,5 kg og 59 lang... hun var prematur, kun 2 kg når hun kom til

Anonymous poster hash: a7594...b43

Skrevet

På 5 mnd kontroll var hun 6,9 kg, og lå helt på normalen av kurven. Så det er ikke for mye....:-)

Skrevet

Storesøster var 8,5kg og 70cm, lillesøster 8,2kg og 69cm

To store jenter. :) lillesøster fullammet jeg fremdeles når hun va 5 mnd.

Skrevet

7,1 kg ved 4 mnds alder

Anonymous poster hash: 16a8d...ee5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...