Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Dette innlegget er ikke skrevet for å provosere det er rett å slett bare for å forstå. Mener selvfølgelig ikke at alle er som familien min. I familien min er vel jeg den eneste som er hvordan skal jeg si det liten. Jeg spiser sund, mannen min er personlig trener så vi beveger oss veldig mye. Trener 4 dager i uken , løper, sykler turer osv. Hver gang vi har familie middag eller lignende får jeg kommentarer som: ja du eter vel bare kanin for. Lille flisa ... Har du spist noe i dag du? Du tørr vel ikke smake på kaka du osv osv . De bruker en veldig nedlatende tone. Det skal sies at jeg er 167 cm og veier 54 kilo så er ikke pytte liten . Men jeg synes stemningen blir så ødelagt når de skal holde på sånn hele tiden. Det tar liksom ingen ende. Her om dagen spiste vi lunsj da vi sa til vår yngste at skulle hun spise en brødskive med nugatti fikk hun spise opp den med leverpostei først. Det var tydeligvis veldig kontrollerende av meg å ikke la barnet " kose seg" i deres øyne. Å du kan tro skulle jeg kommentert hva de spiser hadde det blit liv i leiren skal jeg love deg. Hvorfor er det greit for de å holde på sånn ? Men hvis jeg sier noe er jeg ett forferdelig menneske Anonymous poster hash: 5ecd0...20e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Over vektig???? Overvektig!! Anonymous poster hash: ccbd4...ec6
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Seriøst? Det er virkelig ikke greit å holde på slik. Jeg vet ikke om noen overvektige som mener at det er greit heller... Anonymous poster hash: bc4ff...127
Jallow B Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Hva har dette med overvektige å gjøre? Dette går mer på dårlig folkeskikk.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Frekke de er.. :s Heldigvis så er det ikke sånn at alle overvektige er frekke altså.. tenker kanskje at de er litt misunnelige og kanskje usikre på seg selv, så derfor må de rakke ned på deg. Prøv å hev deg over de.. Anonymous poster hash: 5093b...9e7
Superdolly Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Enig med de andre som har svart. Dette har ingenting med vekta deres å gjøre, men med deres manglende folkeskikk. Hadde det vært meg hadde jeg sagt fra for lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Dette har jo ingenting med overvekt å gjøre. Dette handler om at familien din ikke viser deg/dere respekt for de valgene dere har tatt ift kosthold. Jeg mener du godt kan ta dette opp med dem. Gi beskjed om at du synes det er ubehagelig at de snakker til deg/dere på en nedlatende måte. Er jo bare vanlig folkeskikk å være høflig, så såpass må man kunne kreve. Lykke til Anonymous poster hash: cbad8...6d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå