Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hele tiden jeg hr vært her, så har jeg sett at det har vært folk som ikke har barn har vært her og. Både ungdommer, pensjonister, osv. Ja det virker som at folk i alle aldre benytter seg av DIB. Er ikke DIB ment kun for gravide, småbarnsforeldre og prøvere? Anonymous poster hash: 951ef...057
Gjest Julia1984 Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Aldri "møtt" pensjonister her, men tror det er kjempebra at det er ulike aldersgrupper, bakgrunn, kultur osv som er her inne!!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Når man søker etter noe på google er det veldig lett å havne er inne. Minste barnet mitt er 5,5 år, men jeg er her fortsatt. Anonymous poster hash: 3aa34...184
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Når man søker etter noe på google er det veldig lett å havne er inne. Minste barnet mitt er 5,5 år, men jeg er her fortsatt. Anonymous poster hash: 3aa34...184 Forumet er for de med barn over 6 år også http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/forum/5172-smatroll-6/ Anonymous poster hash: cbba7...588
☆☆☆ Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Variasjonen har vore det store plusset med DIB for min del. Her får ein perspektiva til yngre og eldre, folk på vidaregåande og dei som held på med masteren sin, folk i toppstillingar og folk som ikkje har vore i jobb omtrent, folk frå bygd, by og diverse utland, ateistar kristne og muslimar, barnlause og seksbarnsforeldre.
Cat.68 Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Nei forumet er ikke bare gravide, småbarns foreldre og slitere siden di har Bimhjelper ( barn i magen) dib ( din baby ) og bam (barnet mitt). det dekker vel Igrunn de aller fleste. Pensjonister har jeg til gode og ha sett her inne. Yngste mi er 8 år, når mene du grensen skal draes da.
Gjest meg mamma? Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Hele tiden jeg hr vært her, så har jeg sett at det har vært folk som ikke har barn har vært her og. Både ungdommer, pensjonister, osv. Ja det virker som at folk i alle aldre benytter seg av DIB. Er ikke DIB ment kun for gravide, småbarnsforeldre og prøvere? Anonymous poster hash: 951ef...057 Du tror ikke at de uten barn kan være prøvere da?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Nei forumet er ikke bare gravide, småbarns foreldre og slitere siden di har Bimhjelper ( barn i magen) dib ( din baby ) og bam (barnet mitt). det dekker vel Igrunn de aller fleste. Pensjonister har jeg til gode og ha sett her inne. Yngste mi er 8 år, når mene du grensen skal draes da. Jeg mener at det er greit at alle er her inne, men det som jeg synes var rart var når jeg las at det var noen tenåringsgutter som var her inne. Anonymous poster hash: 951ef...057
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Kanskje fordi mange av temaene ikke omhandler barn, og at det er stor aktivitet her. Anonymous poster hash: 30cf7...4c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå