Gå til innhold

Lurer på om barnet har mark, men er veldig usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere ganger når vi har sittet ved middagsbordet har hun sittet og gnidd(?) seg frem og tilbake og det virker som hun klør i rumpa. Når hun bæsjet nå sjekket jeg bleia og det var mye hvite, tynne og slimete tråder. Vet ikke om det mark eller noe annet. Burde jeg kjøpe markkur eller må man være 100% sikker før man begynner med slik kur? Kan mark føre til hard mage også? Hun er forresten 2 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvite tynne slimete tråder høres helt ut som mark. Det klør mest rett før de skal sove og på natta... 

du kan ta en teipbit på morgenen mot rompehullet og se om det fester seg noen egg på det.

Anonymous poster hash: c4088...c3c
Skrevet

Vi har akkurat avsluttet en kur. Eldste barnet på 10 år har hatt mark 3 ganger opp gjennom årene. Aner ikke hvorfor hun har fått det så mange ganger.

Siden hun er så stor, merket hun selv at hun hadde fått mark igjen. Da hadde hun hvite tråder i avføringen, og klødde veldig i rumpa på kveld/natt.

Vi kjøpte kur som vi alle har tatt. Det et bare eldste som har fått det, men vi andre har tatt kur alikevel.

Jeg ville kjøpt en kur om jeg var deg. Utrolig ekkelt for barnet å klø slik.

Anonymous poster hash: 4aeda...06f

Skrevet

Så jeg burde kjøpe en kur i morgen da for sikkerhets skyld? :)

Skrevet

Kjøp kur til hele familien. Følg bruksanvisning. Vask undertøy og sengetøy på 60 grader

Anonymous poster hash: c348f...674

Skrevet

Er du i tvil så tar du kur. Husk at alle skal behandles. (Ikke barn under 2? år?)

Skrevet

Enig. Ved tvil, ta en kur på familien.

Skrevet

Da blir det kjøp av kur i morgen! La merke til når vi skifta bleie nå før sengetid at hånda gikk rett til rumpa når vi tok av bleia så da går jeg utifra at det er mark. Hun blir 2 år neste måned så da går det greit? Da går ho vel under 2-årskategorien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...