Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Jeg vet at du er her inne for jeg kjenner deg igjen. Du stjal nistematen i fra meg og du lagde falske rykter om meg på skolen. Du sa og at jeg var et misfoster og at jeg aldri skulle eksistert. Jeg hugser en gang ute i frimenuttet at du slo meg og la meg ned i bakken. Jeg gråt og var helt vettskremt. Men du og flere av jentene bare lo og tykte det var så kjekt å more seg på min bekostning. Du prøvde og å ødelegge vennskapet til venninnene mine. Du sa til dem at jeg var falsk osv. Grunnen til at jeg ikke står frem med nick og at jeg ikke vil nevne denne brukeren er fordi at jeg ønsker ikke å uthenge noen. Men jeg vet at du hugser hele historien når du leser innlegget mitt, for jeg vet at du er en aktiv bruker her inne til daglig. Selv om dette var utrolig vondt for meg å bli mobbet å trakkasert i alle år, så tilgir jeg deg. Du er faktisk en god person. Du har barn og familie i dag og du er blitt mye mer jordnær enn du var den gang. Så jeg vil si at jeg ikke bærer nag til deg mer. Alle fortjener en ny sjanse. Anonymous poster hash: 072a9...88b
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Hvem her inne mobbet deg? Anonymous poster hash: ae4bf...827
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Er nok mange av hormonbombene her inne som tidligere har vært mobbere. Anonymous poster hash: fe91b...d8d
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Jeg ble også mobbet mye, men det nytter ikke å tenke på det i dag. Folk vokser som regel opp og blir litt mer fornuftige. Heldigvis. Anonymous poster hash: 07ee1...990
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #5 Skrevet 24. mai 2014 Håper personen leser dette da. Anonymous poster hash: d62e6...1ae
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #6 Skrevet 24. mai 2014 Bra å høre at noen av dem blir bedre mennesker når de vokser opp.. De som mobbet meg er fortsatt drittsekker. Den ene er William som var med i første sesongen av Paradise. Han oppfører seg fortsatt som en dust. Anonymous poster hash: d1128...047
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #7 Skrevet 24. mai 2014 Mobbing er vondt. Glad på dine vegne at du har lagt det bak deg. Å tilgi er en god egenskap. Det triste er jo at mobber også er barn. Hvor var de voksne? Fin sommer til deg. Anonymous poster hash: e8aee...51f
Gjest Beatrix Potter Skrevet 24. mai 2014 #8 Skrevet 24. mai 2014 Til deg Hi ❤。❤。❤。Er så fint å se et menneske med en slik egenskap, det å tilgi er noe av det fineste en kan ha.Du er et stort forbilde. Selv ble jeg mye mobba, men kan aldri tilgi de som mobba meg.Du er kjempeflink Veldig tøft av deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå