Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Har dere tenkt på at alle eggene en jente har dannes når de ligger i livmoren så på en måte bærer/bare dere også på grunnlaget på fremtidige barnebarn?Er ikke naturen forunderlig Anonymous poster hash: f1c98...829
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Hehe, nei det har jeg ikke tenkt på Men datteren min på 5 år tenker stadig på at hun har egg i magen som skal vokse til en baby når hun blir voksen, det gleder hun seg til... Anonymous poster hash: 1f525...5f0
Fesshompa Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Nei det har jeg jammen ikke tenkt på Rart å tenke på igrunn:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Ja, det tenkte jeg på. Av samme grunn forsøkte jeg å spise sunt og få i meg nok vitaminer, mineraler etc, og holde meg borte fra produkter fulle av kjemikalier. Noen sykdommer tror de kan spores tilbake til det mor gjorde/spiste i svangerskapet. Anonymous poster hash: 2b01a...cfe
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Ja. Som hun over tenkte jeg på dette og gjorde alt jeg kunne for at både mine unger ( 2 jenter) og deres fremtidige unger skulle ha best mulig grunnlag for fremtiden. Anonymous poster hash: 99402...711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå