Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Er gravid med 3 barn og er forferdelig kvalm. Er bare 4+4 uger på vei idag. Med de 2 første gutter var jeg ikke kvalm i det hele taget. Nu lure jeg på denne forferdelige kvalme. Er det bare tilfeldigt? Fordi det er en jente innen i magen? tvillinger? eller at jeg er blit 5 år eldre siden sidste svangerskap? Noen som har meninger/ tanker/ erfaringer? Anonymous poster hash: e56e1...7d8
Salvador Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 jeg var plaget med kvalme fra uke 5, og fikk en liten gutt. så tidlig kvalme betyr ikke nødvendigvis noe spesielt
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Oi 3 barn. Gratulerer. Det er vanlig å bli ekstra dårlig med flerlinger. Anonymous poster hash: 8f98b...2a2
<3 2G <3 Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Var ikke så kvalm med nr 1 som med nr 2, begge var gutter. Gratulerer
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Oi 3 barn. Gratulerer. Det er vanlig å bli ekstra dårlig med flerlinger. Anonymous poster hash: 8f98b...2a2 Nei, nei. Beklager. Ser den er til at misforstå. Har 2 barn. Gravid med nr 3. hi Anonymous poster hash: e56e1...7d8
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Jeg ble små kvalm 3 dager etter EL første gangen, ble bare verre og verre, når jeg oppdaget at jeg var gravid, så lå jeg stort sett rett ut med "omgangssjau" (i 3 uke på rad vel og merke) Fikk vite i starten av uke 9 (8+2) at det ikke bare var en, men to små der inne.. Neste gang var jeg kvalm dagen før ventet mens, det varte frem til 9 uke, da roet det seg, fikk en gutt Siste gang hadde jeg kun 4 dager spredt utover de første 13 ukene, hvor jeg var kvalm. Fikk ei jente
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Takk for svar. Man lure jo på alt når ting er anderledes, enn det pleier å være. Har været kvalm siden en uke etter EL ca. og det blir bare mer og mer. Har hjemmekontor i dag pga formen. Håper virkelig det gir sig, når kroppen er blitt vant til å være gravid... Anonymous poster hash: e56e1...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå