Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 http://www.barnashus.no/viking-toasty-gtxvinterstovel-lilla.html Anonymous poster hash: 11685...f6a
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Jepp Er veldig fornøyd med viking til både små barn og skolebarn. De er varme og romslige.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Jepp Er veldig fornøyd med viking til både små barn og skolebarn. De er varme og romslige. Takk! Holder borelåsen seg på plass eller har den lett for å gå opp? hi Anonymous poster hash: 11685...f6a
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Jepp Er veldig fornøyd med viking til både små barn og skolebarn. De er varme og romslige. Takk! Holder borelåsen seg på plass eller har den lett for å gå opp? hi Anonymous poster hash: 11685...f6a Jeg har ikke opplevd at den går opp med aldri så masse lo i hehe De er lange og gode borelåser. Mine barn er 6 og 8 år og de bruker kun viking. Har prøvd andre merker, men alltid gått tilbake til viking. Har hatt problem med en sko en gang, sålen gikk opp i limingen. De ville sende til verksted, men etter litt diskusjon ringte de rundt og jeg fikk nye sko til minsten Skulle nesten tro at jeg jobbet for å reklamere for viking her inne de siste dagene haha, men er bare så utrolig fornøyd med de skoene!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Jepp Er veldig fornøyd med viking til både små barn og skolebarn. De er varme og romslige. Takk! Holder borelåsen seg på plass eller har den lett for å gå opp? hi Anonymous poster hash: 11685...f6a Jeg har ikke opplevd at den går opp med aldri så masse lo i hehe De er lange og gode borelåser. Mine barn er 6 og 8 år og de bruker kun viking. Har prøvd andre merker, men alltid gått tilbake til viking. Har hatt problem med en sko en gang, sålen gikk opp i limingen. De ville sende til verksted, men etter litt diskusjon ringte de rundt og jeg fikk nye sko til minsten Skulle nesten tro at jeg jobbet for å reklamere for viking her inne de siste dagene haha, men er bare så utrolig fornøyd med de skoene! Flott! Det blir nok denne Anonymous poster hash: 11685...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå