Super-woman Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 (endret) Sønnen min og jeg har slitt med skikkelig ekkel slim hoste i snart 2uker nå, men det som er tingen nå er at den er bare blitt værre hos han.Han hoster så ille at han våkner til og gråter, sovner igjen men hoster seg våken. Slik har det vært hele helja her, noen som har noen tips til hva som kan hjelpe han i kveld nå til vi kommer til legen i morra?Hostesaft har han fått nå men det virker ikke som det hjelper.Pluss at jeg har bygd opp sengen hans i hodet enden Endret 22. september 2013 av super-anonymius
HvittHus Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Sitter her med samme problemet. Hoster nesten lungene ut. På meg hjalp det å åpne vinduet slik at jeg sitter med frisk luft i ansiktet. Hosten er ikke borte, men redusert.
Super-woman Skrevet 22. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2013 Sitter her med samme problemet. Hoster nesten lungene ut. På meg hjalp det å åpne vinduet slik at jeg sitter med frisk luft i ansiktet. Hosten er ikke borte, men redusert. Da skal jeg også prøve det. tusen hjertelig takk for kjapt svar <3
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Når de har slimhoste skal de ikke ha hostestillende medisiner. Kun slimløsende. Slimet må opp. Løft hodeenden av sengen opp litt, lukk opp vinduet og pass på han. Godt du skal til lege i morgen!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Har han "bjeffende" hoste? Da kan det være krupp og det eneste som hjelper er kald luft. Her ble mini pakka inn i dyna og løp ut i hagen midt på svarte vinteren i fjor. Hvis det er vanlig slimhoste kan det hjelpe med kald vann og ikke minst å heve overkroppen godt. Altså senge enden eller en god pute. Anonymous poster hash: e3121...076
Super-woman Skrevet 22. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2013 Når de har slimhoste skal de ikke ha hostestillende medisiner. Kun slimløsende. Slimet må opp. Løft hodeenden av sengen opp litt, lukk opp vinduet og pass på han. Godt du skal til lege i morgen! Det er vel solvipect hostemixtur mot slimhoste han har fått? Hodeenden er løftet opp, vinduet er godt oppe og han har ull pysj på så han fryser ikke Passer veldig godt på han
Super-woman Skrevet 22. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2013 Har han "bjeffende" hoste? Da kan det være krupp og det eneste som hjelper er kald luft. Her ble mini pakka inn i dyna og løp ut i hagen midt på svarte vinteren i fjor. Hvis det er vanlig slimhoste kan det hjelpe med kald vann og ikke minst å heve overkroppen godt. Altså senge enden eller en god pute. Anonymous poster hash: e3121...076 Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med bjeffende? han hoster kraftig, høres nesten ut som det er jeg som hoser. Det skurrer litt når han hoster, og det gjør det på dagtid og enkelte ganger når han puster? kaldt vann har han på flaske i senga, og som sagt senga er heva godt Satte 2 ikea barneskåler under hver sengefot. Vinduene er satt opp på fult da, han hoster ikke like ille nå den er litt redusert. men kommer fortsatt noen host ennå. Men sitter rett ved siden av senga hans og passer på.
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Det høres bra ut! God bedring og lykke til! Håper du får god hjelp hos legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå