Gå til innhold

Hadde dere sagt noe? Og evt. hva hadde dere sagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo forsåvidt mannens oppgave å si noe da, men.

Svigerfar har ikke gitt noe til det minste barnebarnet sitt hverken til jul, til bursdagen eller dåpen som vi hadde forrige mnd (litt sent ute).

Hadde dere sagt noe? Og hva?

Anonymous poster hash: bdffa...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir han til det eldste/de andre barnebarna da? Da ville jeg sagt det, "Hvorfor får **** gaver, men ikke ****?" Enkelt og greit. Man kan spørre, men ikke si noe på det. Ønsker han ikke gi gave, gjør han vel ikke det. Men da synes jeg oppriktig at dere ikke bør ta imot gaver til de andre barna heller. 

Anonymous poster hash: 88bec...463
Skrevet

Ja jeg ville sagt noe om de andre barnebarna får. Syntes som deg at mannen din må si i fra: 'jeg vet ikke om det har blitt noen misforståelse her, men xxx har ikke fått jul eller bursdagsgave fra deg. Har du sluttet å kjøpe?!'

Anonymous poster hash: 0806f...327

Skrevet

Ja, de to andre har fått til dåp, bursdag og jul. Men, da er det som regel bare at han drar opp en hundrelapp eller to fra lommeboka si.

Til jul dro han opp en hundrelapp hver til de to eldste, men da hadde han ikke mer penger i lommeboka, så minste fikk ikke noe. Til bursdagen fikk hun en Twistpose som ble delt ut til alle gjestene.

Anonymous poster hash: bdffa...f9e

Skrevet

Men har han ikke vært tilstede ved f.eks. dåp eller bursdag?

Anonymous poster hash: 0bb9e...bef

Skrevet

Hvis jeg er misfornøyd med en ting, får jeg ikke mannen til å si ifra for meg.

Spør svigerfar selv du.

Anonymous poster hash: 62fec...1b4

Skrevet

Syntes ikke det er greit å si noe jeg. Han har ingen plikt til å gi noe gave. Folk skal ikke kreve at andre gir gaver. Det blir for dumt.

Kanskje han ikke har så god råd? Kanskje han heller vil gi gaver når minste er litt eldre og skjønner mer av det.

Uansett, hans eget valg , ikke deres.

Anonymous poster hash: ba36e...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...