Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Er dere veldig oppsøkende og jobber mye som ringevikar på ulike skoler? Etter foreldrepermisjonen blir jeg arbeidssøkende igjen. Var det etter første permisjon også. I perioden mellom de to barna mine, tok jeg imot alt jeg kunne av oppdrag som ringevikar. Jeg er veldig sliten av dette. Denne gangen ønsker jeg virkelig å få en jobb på fast basis der jeg kan slå rot, utvikle meg, bli dyktig og finne et godt arbeidsfellesskap. Jeg er villig til å søke på andre jobber enn lærerjobber for å få det til. Er det da greit at jeg konsentrerer meg mest om å orientere meg i arbeidsmarkedet, skrive CV, ta kontakt med aktuelle arbeidsivere og skrive søknader fremfor å bruke tiden på å jobbe som ringevikar? Anonymous poster hash: 226d0...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå