Gå til innhold

Lærere som mottar dagpenger,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere veldig oppsøkende og jobber mye som ringevikar på ulike skoler?

 

Etter foreldrepermisjonen blir jeg arbeidssøkende igjen. Var det etter første permisjon også. I perioden mellom de to barna mine, tok jeg imot alt jeg kunne av oppdrag som ringevikar. Jeg er veldig sliten av dette. Denne gangen ønsker jeg virkelig å få en jobb på fast basis der jeg kan slå rot, utvikle meg, bli dyktig og finne et godt arbeidsfellesskap. Jeg er villig til å søke på andre jobber enn lærerjobber for å få det til. Er det da greit at jeg konsentrerer meg mest om å orientere meg i arbeidsmarkedet, skrive CV, ta kontakt med aktuelle arbeidsivere og skrive søknader fremfor å bruke tiden på å jobbe som ringevikar?

 

Anonymous poster hash: 226d0...fb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...