Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Fikk vite idag at en i fam. Hadde det for noen dager siden. De kom visst akkurat tidsnok. Han er hjemme igjen, men sliter med prating og klarer ikkr få ned mat så må mates via sonde. Dette er i utlandet så info er ikkr alltid så lett.. har heller ikke noe erfaringer rundt dette.. Anonymous poster hash: cc46a...2fa
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Hvis han/hun kommer raskt i gang med opptrening vil han/hunantagelig bli helt frisk uten varige men Håper de tar tak i det de som er sammen i utlandet. God bedring til han eller henne! Anonymous poster hash: 738fe...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå