Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Har vaska Odenwalden vinterposen til baben min og nå har den vært i tørketrommelen med 6 tennisballer i langt over 3 timer, er vel nærmere 4 timer. Den er fortsatt ikke tørr... Flere plasser er dunet fortsatt klumpet sammen. Hvor lang tid skal dette ta egentlig?? Skal jeg heller bare legge det på varmt badegulv? Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 1bcf6...64a
Gjest MaJo0812 Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Dytter denne for jeg skal også vaske min og kommer sikkert til å få samme problem..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Det tar laaang tid å få den tørr ja, men du må tørke den til den er helt tørr ellers vil den ikke bli fluffy! Jeg bruker bare 3 baller når posen vaskes og det holder. PS: Du må ikke legge den på badegulvet til tørk Anonymous poster hash: 0270d...344
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Det tar laaang tid å få den tørr ja, men du må tørke den til den er helt tørr ellers vil den ikke bli fluffy! Jeg bruker bare 3 baller når posen vaskes og det holder. PS: Du må ikke legge den på badegulvet til tørk Anonymous poster hash: 0270d...344 Tror du 6 baller er for mye?De kan vel ikke gjøre noe skade? Får vel bare fortsette da 4,5 timer nå... HI Anonymous poster hash: 1bcf6...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå