Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Har født for noen dager siden og har skikkelig barseltårer. Alt ser svart ut. Er bare så trist og føler dårlig samvittighet for alt og alle rundt meg. Er redd for overgangen livet går gjennom. Andre som har opplevd det samme? Hvor lenge varer det? Anonymous poster hash: 97e1b...344
Honningmelon Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Kjenner meg godt igjen. Har vært sånn alle tre gangene. Er det barseltårer så varer det ikke så lenge. Men, vær obs i tilfellet det kan være en fødselsdepresjon. Uansett, det går over, og du vil føle deg bra igjen. Det er helt normalt. Klem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Kjenner meg godt igjen, prøv å se de små lysglimtene i løpet av en dag. Du har fått en nydelig, perfekt baby med deg hjem, folk har tid til å vente litt på deg før du kontakter dem. Alt er overveldende nå i starten. Ta en time, en dag av gangen og hold motet oppe. Vær som nevnt over obs på evnt fødselsdepresjon. Man vil ikke alltid innrømme at man har det, men det er bedre å få hjelp enn å gå rundt i mørket. Anonymous poster hash: 96ba5...59c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Takk. Jeg elsker babyen min utrolig mye, tror ikke det er fødsels depresjon... Har hatt det sånn i 2 dager nå... Anonymous poster hash: 97e1b...344
LanzaroteJenta Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Fødte på Mandag og i dag er første dagen jeg ikke har grått. Forhåpentligvis går det over snart hos deg også
Marsipanmor Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Dette er helt normalt og det kommer av at hormonene er litt ute av kontroll Jeg husker jeg satt å grein i nesten to uker.. følte meg skikkelig unormal.. jeg tror de fleste bare har det noen få dager, det kommer sikkert litt ann på hvor mye søvn du får osv.. jeg sov nesten ingenting i starten så sikkert derfor jeg hadde det så lenge.
Gjest Kira Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Fødte på Mandag og i dag er første dagen jeg ikke har grått. Forhåpentligvis går det over snart hos deg også Gratulerer
Super-woman Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Gratulerer så mye med babyen sier som de over her, prøv å se de små lysglimtene i hverdagen Dette kommer nok til og gå helt greit Blir litt anderledes når du kommer hjem og får ro over deg.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 hei dere. Takk for svarene. Det er ikke mye søvn hos meg nei, men jeg fikk hvilt meg litt i dag og det første jeg gjorde da jeg sto opp igjen var å begynne å gråte Synes så synd på det eldste barnet mitt som får nesten ingen oppmerksomhet fra meg... Ellers er jeg kjemperedd for dagen jeg skal være helt alene med begge 2. Hjelper ikke mye at jeg ikke har fått nok melk enda. Brystene mine er såre fordi babyen tar ikke riktig i brystvorten, det gjør utrolig vondt å amme.. jeg klarer ikke å få han til å gape høyt da han skal få pupp... Anonymous poster hash: 97e1b...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå