Gå til innhold

Negativ test etter ikm....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noe som har erfaring?

Hadde ikm på fredag, tester fortsatt negativt på bt.

Hadde veldig murringer og stikkninger på ikm.

Var bombe sikker på at TR skulle dukke opp.. Men har ikke vist seg ennå....

Jeg har VELDIG stabile sykluser.. Så stusser litt på dette her..

De gangene TR først har uteblitt så har jeg vært gravid, og fått postitv test (gjerne før ikm eller på ikm)

 

 

Noen som har dn lignende erfaring å dele som har vært gravide eller ikke ? :)

 

Anonymous poster hash: 80162...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen slår sent ut på tester.. kommer an på hvor mye HCG du produserer. 
Vet om fler som ikke får positiv test før de er 1-1,5 uke over IKM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe på forsinket EL. Det har skjedd meg og jeg har veldig stabile sykluser. Mensen kom 3 dager på overtid. Så hvis dere hadde sex noen dager etter antatt EL er det jo fortsatt håp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tegn til TR.... Har ikke testet i dag.. Kjøpte en cb i dag, som jeg tenkte å ta i mrg :)

Forsinket el har forsåvidt egentlig aldri skjedd meg, en gang må jo bli den første hehe

Vi har hatt regelmessig sex hele perioden, vi er forsåvidt prøvene så skal ikke stå på innsatsen :P

Kanskje det er håp... En liten spire hadde i såfall vært hjertelig velkommen :)

Er foreløpig ingen tegn til TR...

Oppdaterer i mrg... Krysser fingre og tær.

 

Anonymous poster hash: 80162...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også stabil syklus, men plutselig ble den 4 dager lengre, og sånn fortsatte det og.

 

Anonymous poster hash: 264b4...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i samme situasjon som deg... IKM på fredag men fortsatt ingen TR og negativ test på fredag og i går. Men, etter å ha lest litt både her og der er jeg lurer på om jeg hadde SA for en måneds tid siden. Var på overtid og fikk svak strek, men så kom TR og smerter i 14 dager. Så for min del er det forhåpentligvis forsinket EL og med mye stress på jobb om dagen og lite søvn, så gleder jeg meg til TR kommer så man iallefall kan begynne på nytt. 

Blir også litt gæærn av at noen sier at om man tenker for mye på det, så skjer det ikke. Hvordan skal man klare å ikke tenke på det når man først har bestemt seg for å prøve å få barn? .... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan endte dette? Er i samme situasjon nå selv.. Frustrerende! Alltid hatt 28 eller 30 dagers sykluser, nå er dag 31 snart over, ikke tegn til TR foreløpig, merker murringer og stikkinger i magen så tror mensen er rett rundt hjørnet, men det har jeg følt i 4 dager nå uten at noe har skjedd. Negative graviditetstester og ingen TR! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det pga forsinket el tror du? Lurer på hvorfor mensen plutselig blir forsinket nå som vi har startet prøvinga, alltid hatt stabile sykluser før dette! Slitsomt å gå å vente..fikk aldri positive el tester denne måneden heller! Så vet ikke når jeg hadde el..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lulusen har det helt likt selv! Hatt murringer i ryggen i 5 dager nå, og skulle hatt mensen for 4 dager siden. TR kommer aldri, og heller ikke gravid. Håpløst:-) Vil jo bare at den skal komme nå som jeg ikke er gravid uansett.. Kom over denne artikkelen forresten.. http://hvordanbligravid.com/ingen-mens-men-negativ-test-hva-skjer/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lulusen har det helt likt selv! Hatt murringer i ryggen i 5 dager nå, og skulle hatt mensen for 4 dager siden. TR kommer aldri, og heller ikke gravid. Håpløst:-) Vil jo bare at den skal komme nå som jeg ikke er gravid uansett.. Kom over denne artikkelen forresten.. http://hvordanbligravid.com/ingen-mens-men-negativ-test-hva-skjer/

Tusen takk for linken Fillibobba! Den var meget nyttig for meg å lese. Har akkurat begynt å jobbe igjen og har en svært stressende jobb, leste at stress kunne forårsake forsinket el! Mulig det er derfor! Men er desverre også plaget med cyster på eggstokkene, så kanskje jeg bør ringe gynekologen å sjekke meg for corpus luteum cyste hvis ikke mensen kommer om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i lige måde! Det som bekymrer meg mest nå var om jeg har fått en ny cyste, måtte fjerne en stor med Kikkhullsoperasjon for 8 mnd siden, så håper ikke det har kommet en ny :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nyttig lenke Fillibobba! :)

Jeg venter også fortsatt på TR. Har ikke testet siden tirsdag nå, men i dag har jeg hatt skikkelig smerter og føler den er på vei. Vurderer å ta ny test i morgen tidlig, men har egentlig ikke lyst til å få enda en negativ test... Har mer lyst til at TR skal dukke opp og så ny pp kan begynne.

Skjer det ikke noe i neste uke må jeg vel bare ringe legen?

Hvordan fant du ut at du hadde cyste Lullusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nyttig lenke Fillibobba! :)

Jeg venter også fortsatt på TR. Har ikke testet siden tirsdag nå, men i dag har jeg hatt skikkelig smerter og føler den er på vei. Vurderer å ta ny test i morgen tidlig, men har egentlig ikke lyst til å få enda en negativ test... Har mer lyst til at TR skal dukke opp og så ny pp kan begynne.

Skjer det ikke noe i neste uke må jeg vel bare ringe legen?

Hvordan fant du ut at du hadde cyste Lullusen?

Jeg var på vanlig kontroll hos gynekologen og da så hun det på ultralydskjermen. Den første jeg hadde sprakk av deg selv (sykt vondt), den andre fortsatte å vokse og ble fjernet etter graviditeten da var den 13 cm! Så ikke rart jeg blir bekymret. Fortsatt ingen tegn til TR! Gidder ikke ta flere tester, tok en cb på IKM, den var negativ og skal visst være 99% sikker! Håper TR dukker opp nå, så vi får begynt på ny pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket litt mer på siden du anbefalte og leser at grunnen til at jeg igjen får utslag på EL-test nå når jeg venter på TR kan være hormonforstyrrelser og PCOS... Legetime er bestilt foråsidesånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm:( Håper ikke det er tilfelle for deg! Står jo heldigvis bare kan være tilfelle, men kanskje greit å være på den trygge siden. Hvor mange dager over er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janei, det er nok greit å ta en tur tenker jeg. Blir litt smågal av å analysere alle mulige årsaker. Jeg hadde nemlig veldig korte sykluser (23 dager) rett etter pilleslutt, men plutselig dukket ikke TR opp før i dag 35 i syklusen. Tok en svak graviditetstest rundt dag 25, men trodde da svak betydde negativ og tenkte ikke mer over det. Og når TR først dukket opp da varte den i 14 dager og jeg hadde mye smerter. Så lurer jo på om jeg hadde en SA da?...

 

Hvis det ikke var SA, men vanlig mens og syklus som jobber med å stabilisere seg, så er jeg rundt 10 dager etter IKM nå... Altså 46 dager siden sist syklus skulle ha startet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fikk svak på graviditet, har du nok hatt SA ja. Det kan sikkert trøble med syklusen din (uten at jeg vet mye om dette). Hvordan er det man regner lenge på syklus. Er det fra første dag av mens, frem til dagen før neste mens? Tenkte regne ut lengden på perioden jeg har hatt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver om lengde på syklus høres riktig ut i mine ører altså. Men nå er jeg ikke ekspert ;)

Rimelig sikker på at det er fra første dag av mens, og til neste mens. Til dagen før neste mens høres jo logisk ut, ettersom første dagen er ny syklus.

 

Hvor lang har du hatt nå da? Og hvor lang var forrige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...