Gjest meg&mini Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Eller når startet riene/ når gikk vannet?
Nettie+jentungen Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 (endret) 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Vannet gikk 36 timer før hun kom og riene startet 21 timer før. Endret 22. september 2013 av Nettie+jentungen
Skyen Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Lurer jeg og på. Har lest 1-14 dager men vet ikke hva som er normalt.
Skyen Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Slimproppen kan dannes på nytt faktisk, kanskje det skjedde deg.
Gjest meg&mini Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Ja, med første gikk den da vannet gikk. Fødte noen timer senere. Den har nemlig gått her og jeg vil så gjerne ha ut knøttet nå
Nettie+jentungen Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Slimproppen kan dannes på nytt faktisk, kanskje det skjedde deg. Jeg vet, men hadde et par uker det det kom litt slim hver 3 dag (gjennomsnittlig), men siste gang var det slim og blod
Gjest meg&mini Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Slimproppen kan dannes på nytt faktisk, kanskje det skjedde deg. Det har jeg også hørt, men er det vanlig på slutten? Har bare noen få dager igjen til termin:)
Ennai Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Hmm.. jeg registrerte aldri slimproppen, men husker jordmora dro ut masse hesligheter når jeg kom inn til fødsel og hun undersøkte meg:-p guttungen var ute 2 1/2 t etter det. riene startet 6 1/2 t før han var ute vannet gikk ved første pressrie:-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 4 dager Anonymous poster hash: bbd8e...a0e
Nettie+jentungen Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Slimproppen kan dannes på nytt faktisk, kanskje det skjedde deg.Det har jeg også hørt, men er det vanlig på slutten? Har bare noen få dager igjen til termin:). Tviler på at den danner seg på nytt da blir spennende fremover da
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 2 timer etter at slimproppen gikk startet svake rier (tenkte det var kynnere). 3 timer etter at riene startet var hun født. Anonymous poster hash: d6659...1cb
Gjest meg&mini Skrevet 22. september 2013 #12 Skrevet 22. september 2013 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Slimproppen kan dannes på nytt faktisk, kanskje det skjedde deg.Det har jeg også hørt, men er det vanlig på slutten? Har bare noen få dager igjen til termin:). Tviler på at den danner seg på nytt da blir spennende fremover da Ja:)) Sitter bare å kjenner etter tegn nå. Har hatt murringer i hele dag og føler meg så annerledes, hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Slimproppen gikk i uke 31 og jeg fødte i uke 39. Anonymous poster hash: 7fe74...e39
Nettie+jentungen Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Slimproppen kan dannes på nytt faktisk, kanskje det skjedde deg.Det har jeg også hørt, men er det vanlig på slutten? Har bare noen få dager igjen til termin:). Tviler på at den danner seg på nytt da blir spennende fremover da Ja:)) Sitter bare å kjenner etter tegn nå. Har hatt murringer i hele dag og føler meg så annerledes, hehe. Hmm, da tipper jeg du føder innen to døgn hadde vært kult om jeg har rett
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 2 dager før. En uke før termin. Anonymous poster hash: 9446b...465
beibilykke Skrevet 22. september 2013 #16 Skrevet 22. september 2013 Så aldri noe slimpropp jeg! :s. :/. Vannet gikk 00.30 ca etter rier siden kl 12. Og 04.50 vart hu født
Gjest meg&mini Skrevet 22. september 2013 #17 Skrevet 22. september 2013 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Slimproppen kan dannes på nytt faktisk, kanskje det skjedde deg.Det har jeg også hørt, men er det vanlig på slutten? Har bare noen få dager igjen til termin:). Tviler på at den danner seg på nytt da blir spennende fremover da Ja:)) Sitter bare å kjenner etter tegn nå. Har hatt murringer i hele dag og føler meg så annerledes, hehe.Hmm, da tipper jeg du føder innen to døgn hadde vært kult om jeg har rett Jeg håper du har rett;)
Gjest meg&mini Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Slimproppen kan dannes på nytt faktisk, kanskje det skjedde deg.Det har jeg også hørt, men er det vanlig på slutten? Har bare noen få dager igjen til termin:). Tviler på at den danner seg på nytt da blir spennende fremover da Ja:)) Sitter bare å kjenner etter tegn nå. Har hatt murringer i hele dag og føler meg så annerledes, hehe.Hmm, da tipper jeg du føder innen to døgn hadde vært kult om jeg har rett JEG HAR FØDT:D
Salvador Skrevet 23. september 2013 #19 Skrevet 23. september 2013 Gratulerer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så moro! Hos meg gikk slimproppen i uke 30, fikk da "falske rier", hadde åpning og nesten full modning. 6 uker senere startet fødselen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #21 Skrevet 23. september 2013 Slimproppen gikk rundt 23:00 lørdag. Riene startet svaaakt 05:00 søndag. Baby ble født 03:24 mandag :-) Anonymous poster hash: 1f163...0ad
Nettie+jentungen Skrevet 24. september 2013 #22 Skrevet 24. september 2013 8 dager tror jeg, men skal sies at en del av den gikk flere uker før. Faktisk flere ganger... Slimproppen kan dannes på nytt faktisk, kanskje det skjedde deg.Det har jeg også hørt, men er det vanlig på slutten? Har bare noen få dager igjen til termin:). Tviler på at den danner seg på nytt da blir spennende fremover da Ja:)) Sitter bare å kjenner etter tegn nå. Har hatt murringer i hele dag og føler meg så annerledes, hehe.Hmm, da tipper jeg du føder innen to døgn hadde vært kult om jeg har rett JEG HAR FØDT:D Gratulerer! Så utrolig bra
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #23 Skrevet 24. september 2013 Gratulerer:) Men hvor lang tid tok det til du fødte fra slimproppen gikk? Anonymous poster hash: 4ab07...062
Gjest meg&mini Skrevet 25. september 2013 #24 Skrevet 25. september 2013 Gratulerer:) Men hvor lang tid tok det til du fødte fra slimproppen gikk? Anonymous poster hash: 4ab07...062 Tusen takk:) Det tok ca 11-12 timer.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2013 #25 Skrevet 25. september 2013 Jeg hadde allerede rier når slimproppen gikk og fødte 24 timer senere. Anonymous poster hash: 787d7...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå