Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 Han er voldelig, men er ikke her nå. Jeg er redd fordi jeg har sagt at det nå er nok og jeg flytter. Han peprer meg med trakasserende meldinger hvor han kaller meg ting og dikter opp at jeg har en annen. Han kaller meg lygehore m.a. Han sier jeg er klin gal og at jeg snart får mensen etc. Jeg skjønner ingenting. Det er HAN son har hatt pms noen dager nå og i går slengte meg i bakken etter håret. Jeg ønsker å ringe politiet, men jeg vet ikke om de tar ringeoppdrag. Jeg vil bare at han skal vite at han må slutte nå mens han kan. Jeg er virkelig redd. Rundt meg er det kun hans familie. Langt til mine. Og ikke kan jeg flytte inn til venninner heller. De har fullt hus med mann og barn. Hjelp!! Anonymous poster hash: 85bc4...244
Gjest Julia1984 Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Jeg ville tatt en prat, ja. Ikke ring nødnummeret for en prat, da - men 02800. Greit å ha det notert i tilfelle noe skulle skje deg. Ville også snakket med venner og familie. Bor du sammen med han? I så fall, kom det ut!! Hvis ikke kan du anmelde han. Liver er for kort til å ha det slik du beskriver!
Ileus Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Ring politiet og forklar hva som har skjedd, spør om de kan hjelpe deg. Event gi deg noen råd. Da er det ihvertfall registrert i loggen og de vil komme raskt hvis du ringer og ber dem komme. Usikker på om de vil ringe han, men skader ikke å spørre. Lykke til
Gjest Julia1984 Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Ring politiet og forklar hva som har skjedd, spør om de kan hjelpe deg. Event gi deg noen råd. Da er det ihvertfall registrert i loggen og de vil komme raskt hvis du ringer og ber dem komme. Usikker på om de vil ringe han, men skader ikke å spørre. Lykke til Enig!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Takk! Det er lettere å gjøre ting når jeg kan lese hva jeg skal gjøre. Hi Anonymous poster hash: 85bc4...244
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Du vil kunne få voldsalarm om du er oppriktig redd. Om politiet ringer eller ei er nok helt avhengig av hvem du møter der. Men uansett lurt å ringe til politiet og be om råd. Anonymous poster hash: bdfdf...7fb
Gjest FinogFjong Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Ring ditt nærmeste krisesenter og be de hente deg og ungene! De hjelper deg og pakke, så du får trygget familien din. Flytt. Skill deg. Lykke til.
Musemorbr / Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Jeg synes du skal ta en prat med krisesenteret. Tenk om denne fantastiske mannen slår deg ihjel neste gang? En gang voldelig, alltid voldelig. Det spiller ingen rolle om han er verdens kjærligste når han ikke skader deg. Barn skal ikke leve i slike hjem, og du skal være veldig klar over at du utøver omsorgssvikt ved å la barna dine bo i et hjem der far mishandler mor. Ta grep i dag og begynn å planlegg flukten fra monsteret.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Jeg har pakket. Politiet skal komme snart. takk alle sammen. jeg skal klare dette. Hi Anonymous poster hash: 85bc4...244
Ileus Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Lykke til HI. Håper du klarer å bryte med han for godt og får et trygt og fint liv videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå