Hun med alle ungene Skrevet 23. september 2013 #26 Skrevet 23. september 2013 Hadde ikke nølt med å ringe barnevernet! Ring,ring,RING!!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #27 Skrevet 23. september 2013 Beklager ang overskiften. Gikk litt i surr med to innlegg her. Sorry! Men.. Uansett.. Hun er ikke en venninne, men en bekjent. Vet kun hvem hun er. Vi har felles venninner. Et annet tilfelle er at hun parkerte vogna med datteren i, i gangen( felles gang til flere leiligheter) mens hun gikk inn i leiligheten til typen sin, og ble der ei stund. Datteren våknet, og gråt. Da kom en venninne av meg, og trøstet jenta i 30 minutter før mammaen kom ut. Venninnen min sa at jenta hadde grått lenge. Mammaen tok jenta inn i leiligheten, og min venninne dro.... Ble litt paff av dette også. Tenk om noen hadde tatt jentungen. Tørr ikke å tenke på om det hadde skjedd! Heldigvis skjedde ikke dette. Dette som jeg skriver her til dere har jeg fått fortalt av felles venninner av meg og mammen til jenta. Jeg mener det er en sak for barnevernet. Eller er jeg helt på jordet her? Hvordan går man frem om man vil melde til bv? Det blir jo påstand mot påstand, siden det ikke er bevis mener jeg. Eller må bv ha bevis? Hvordan funker bv egentlig? Tusen takk for alle svar forresten!! HI Anonymous poster hash: 7f25a...63c Du melder en bekymring basert på det du har hørt/ observert, og så er det BV som sjekker om det er hold nok i påstandene og om det trengs hjelp eller tiltak i familien. Anonymous poster hash: 5d94b...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå