Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #1 Skrevet 22. september 2013 I vår dro en bekjent av meg på kafè. På vei dit sovnet datteren hennes i bilen. Hun stoppet bilen, men tenningen var på sånn at airconditionet gikk. Hun lot datteren sove i bilen mens hun dro på kafè, og deretter shopping. Hun var borte i 2 timer ca. De ropte opp på speakeren på kjøpesenteret, at et barn gråt i bilen og at hun hadde sittet lenge i bilen. Hun sprang da ut, og kjørte hjem. Dette er et av mange tilfeller. Dessverre. Hva hadde dere gjort? Synes selv at dette er en sak for barnevernet. Eller? Det var mange folk på kjøpesenteret denne dagen, og det var varmt ute, da solen skinte. Stakkars jente sier jeg bare.. Uff! Hva hadde dere gjort om dere hadde fått hørt dette? Anonymous poster hash: 7f25a...63c
Gjest Anybody Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Skjedd mange ganger og du har enda ikke meldt ifra?? Ring bv i meld da for pokker! Stakkars lille barn.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #3 Skrevet 22. september 2013 Hvor gammelt er barnet? Tenker at dette bør meldes til barnevernet umiddelbart. Hvordan vet du om dette da HI? Anonymous poster hash: 5d94b...4c2
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #4 Skrevet 22. september 2013 Jeg fikk det fortalt for 1 mnd siden. Dette tilfelle her skjedde i juni ca. Men det har visst skjedd mange ganger før. Jenta ble 2 år i august... Jeg kjenner ikke mammaen, vet bare hvem hun er. Synes så synd i jenta. Tenk så vamr hun måtte ha blitt i bilen. Å tenk så lenge hun har grått... Tragisk! HI Anonymous poster hash: 7f25a...63c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #5 Skrevet 22. september 2013 Tenningen på, så hvem som hels kunne kjørt av gårde med barn og bil? Grøss. Jeg har store unger som ikke gidder å bli med inn i butikken og sitter igjen med mobilen mens jeg løper inn. Og jeg føler det galt ( selv om en tenåring klarer å gå ut selv, samt ikke liker rimibutikker ) At folk går fra sovende barn i bil skjønner jeg ikke! Mannen min var på vei for å få opp en bil i sommer med sovende baby i men foreldrene gadd å komme da.... De ble skikkelig sure over innblanding, men å gå fra barn sovende i bil er farlig! Og skjer det der gjentatte ganger så bør du melde i fra. Anonymous poster hash: 73e55...14e
Natti11 Skrevet 22. september 2013 #6 Skrevet 22. september 2013 Jeg forstår ikke at noen kan gå fra ungen sin sånn. Løper man inn på en bensin stasjon for å betale eller lignende i 2 minutter det går, men da har man som regel bilen i syns rekkevidde også. Det finnes mange gærne mennesker om dagen. Jeg kunne ikke funnet på å etterlatt ungen min sånn . Noen bør kontaktes
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #7 Skrevet 22. september 2013 Hadde helt klart meldt fra. Dersom det skjer igjen så vil de ha en melding liggende om at dette har skjedd før. Også ville jeg ha snakket med henne selv og fortalt hva jeg hadde hørt, og sagt klart fra at dette var helt hårreisende og alvorlig å gjøre. Anonymous poster hash: 5d94b...4c2
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #8 Skrevet 22. september 2013 Jeg fikk det fortalt for 1 mnd siden. Dette tilfelle her skjedde i juni ca. Men det har visst skjedd mange ganger før. Jenta ble 2 år i august...Jeg kjenner ikke mammaen, vet bare hvem hun er. Synes så synd i jenta. Tenk så vamr hun måtte ha blitt i bilen. Å tenk så lenge hun har grått... Tragisk! HI Anonymous poster hash: 7f25a...63c Du kjenner ikke moren men hun er din venninne?? Merkelig forhold. Hadde meldt fra til bv. Er så mange idiotiske foreldre at det er til å bli gal av. Anonymous poster hash: b25f3...a19
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #9 Skrevet 22. september 2013 Du skrev jo at det var din venninne?? Også plutselig kjente du henne ikke? Hæ? Anonymous poster hash: 06b65...714
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Står vel bekjent, ikke venninne. Anonymous poster hash: 56446...e93
Mamsalotta Skrevet 22. september 2013 #11 Skrevet 22. september 2013 Vær så snill - meld fra til barnevernet. Denne jenten lider nok ikke kun i bilen når moren har slike mangler i omsorgs- og prioriteringsevne. IQ-en er nok faretruende lav også.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #13 Skrevet 22. september 2013 Står vel bekjent, ikke venninne. Anonymous poster hash: 56446...e93 les overskriften! Anonymous poster hash: 06b65...714
Marsipanmor Skrevet 22. september 2013 #14 Skrevet 22. september 2013 Det som bekymrer meg mest her er at denne personen gjør slike ting og forteller om det.. for det er jo slik du har fått vite om det..via andre som har fått høre det? Er hun virkelig så kort at hun ikke forstår hva hun gjør!!? kjære vene..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #15 Skrevet 22. september 2013 Var dette den saken som sto i bt.no og var på lagunen? Da skjedde det noe liknende hvertfall :-( mener jeg leste i den artikkelen at saken ble meldt til barnevernet. Jeg ville absolutt meldt til bv Anonymous poster hash: 736c9...efa
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #16 Skrevet 22. september 2013 Hm. Hvis hun hadde latt tenningen stå på i to timer, ville batteriet vært flatt for lengst. Så hun kunne ikke bare kjørt av gårde. Noen lyver her... Anonymous poster hash: 69340...bf1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #17 Skrevet 22. september 2013 Hm. Hvis hun hadde latt tenningen stå på i to timer, ville batteriet vært flatt for lengst. Så hun kunne ikke bare kjørt av gårde. Noen lyver her...Anonymous poster hash: 69340...bf1 Eh, tenningen, som i motoren igang, da lades batteriet kontinuerlig. Hjulene trenger ikke gå rundt for at dynamoen skal virke. Motoren må være igang for at airconditionen skal virke. Anonymous poster hash: 2954c...46e
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. september 2013 #18 Skrevet 22. september 2013 Ring barnevernet. Ikke nøl!
Gjest Skrevet 22. september 2013 #19 Skrevet 22. september 2013 Slik gjør man IKKE!!! Og er du en venninne så hadde jeg umiddelbart kontaktet barnevernet for bekymringsmeld hvis dette er noe hun stadig gjør. Det med at bilden var i gang, kan jeg gjøre med bilen min også. Og så ta ut nøklene og låse. Ford C max. Så om noen skulle stjele bilen, så kommer de ikke langt føre den stopper. Men DET unnskylder ikke denne venninnen. Et nepeskrell av ei mindre begavet kvinnemenneske!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #20 Skrevet 22. september 2013 Hun lot bilen stå på tomgang i to timer? Noe skurrer her..... Anonymous poster hash: 56ad2...235
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #21 Skrevet 22. september 2013 Beklager ang overskiften. Gikk litt i surr med to innlegg her. Sorry! Men.. Uansett.. Hun er ikke en venninne, men en bekjent. Vet kun hvem hun er. Vi har felles venninner. Et annet tilfelle er at hun parkerte vogna med datteren i, i gangen( felles gang til flere leiligheter) mens hun gikk inn i leiligheten til typen sin, og ble der ei stund. Datteren våknet, og gråt. Da kom en venninne av meg, og trøstet jenta i 30 minutter før mammaen kom ut. Venninnen min sa at jenta hadde grått lenge. Mammaen tok jenta inn i leiligheten, og min venninne dro.... Ble litt paff av dette også. Tenk om noen hadde tatt jentungen. Tørr ikke å tenke på om det hadde skjedd! Heldigvis skjedde ikke dette. Dette som jeg skriver her til dere har jeg fått fortalt av felles venninner av meg og mammen til jenta. Jeg mener det er en sak for barnevernet. Eller er jeg helt på jordet her? Hvordan går man frem om man vil melde til bv? Det blir jo påstand mot påstand, siden det ikke er bevis mener jeg. Eller må bv ha bevis? Hvordan funker bv egentlig? Tusen takk for alle svar forresten!! HI Anonymous poster hash: 7f25a...63c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #22 Skrevet 22. september 2013 Bra du hjelper jenten, HI! Det er det eneste riktige å gjøre. Jeg anbefaler å si det akkurat som du sier det her til bv. Så er det opp til de å evt. sanke beviser. Tusen takk for at du gjør dette. Anonymous poster hash: 3a285...d9e
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 22. september 2013 #23 Skrevet 22. september 2013 du bør ringe for barnet skyld. har jo skjedd en del dødsfall i eruopa,så hadde ikke latt være og melde fra nei,for brått kan det skje denne jenta også ;(
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #24 Skrevet 22. september 2013 Var dette den saken som sto i bt.no og var på lagunen? Da skjedde det noe liknende hvertfall :-( mener jeg leste i den artikkelen at saken ble meldt til barnevernet. Jeg ville absolutt meldt til bv Anonymous poster hash: 736c9...efa Denne saken er ikke den nei, for denne historien kjenner jeg til. Synes hi utleverer litt vel nye info, spesielt siden her er flere brukere her inne som er ifra plassen dette skjedde. Jeg vedder på at HI også vet at bv allerede er tipset om denne saken, siden hun sitter med så mye informasjon om denne moren. Så Hi, hva er egentlig din agenda? Anonymous poster hash: 6cd4f...25a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #25 Skrevet 23. september 2013 Ring barnevernet! Ikke nøl!!! Anonymous poster hash: 5c3a0...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå