Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Har en bror som sier han er til å stole på, men tror han snakker videre... Kan jeg finne det ut? Eller må man enten stole og ha tillit til han, eller ikke snakke privat med ha? Anonymous poster hash: ec4b8...2fb
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #2 Skrevet 22. september 2013 Jeg sier ikke ting som er private til personer jeg ikke stoler helt på. Du kan selvfølgelig teste det ut med å fortelle noe du ikke har sagt til noen andre, og så se om det kommer ut. Men det er jo litt dumt å "legge felle" også. I så fall må du jo fortelle noe som du ikke er redd andre skal høre, og da er det heller egentlig ingen grunn til at han trenger å holde det hemmelig. Jeg ville nok unngått de aller mest private tingene. Jeg har et nært familiemedlem som jeg har et slikt forhold til. I utgangspunktet så holder denne personen tett, men så har jeg funnet ut at det overfor ett annet familiemedlem så er visst ikke "taushetsplikten" særlig viktig likevel. Så hvis jeg forteller denne personen noe spesielt så har jeg alltid i bakhodet om det er noe jeg ikke vil at den andre skal høre - i så fall sier jeg det ikke. Kjedelig, men av og til dessverre nødvendig. Anonymous poster hash: 74590...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå