Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Og synes du det er vanskelig å huske å si "hun" og jentenavn fx når du kjenner vedkommende som han Petter? Anonymous poster hash: 50500...23c
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Ja jeg kjenner en som var gutt tidligere, har ingen problemer med å si navnet hennes rett eller omtale henne med riktig kjønn. Anonymous poster hash: 4b1ea...01b
Fae Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Nei. Men jeg kjenner en som fortsatt har manndommen sin men er kvinne på innsiden og i oppførsel og klesstil. Vi bruker christine som navn i stedet for christer.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Jeg kjenner faktisk 3... To av dem har jeg kjent før og etter at de skiftet navn og kjønn. Har ikke syntes at det var noe vanskelig å skifte navn på dem. De er begge like hyggelige og nydelige mennesker før som etter og jeg tenker ikke på det lenger at de faktisk har vært noe annet enn menn. Han ene har jeg alltid syntes var attraktiv... Noe som sjokkerte meg da jeg skjønte at han var en jente... Men som jeg skjønte litt mer av da han skiftet kjønn ;-) Den tredje oppfattet jeg som ustabil og ulykkelig både før og etter prosessen. Jeg tror ikke løsningen var å skifte kjønn.... Vet ikke om det er vanskeligere den veien, fra mann til kvinne? Anonymous poster hash: 0e6d0...cd4
Miamimom Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Ja. Og nei, det går veldig bra! Han har blitt veldig maskulin, så det hadde vært veldig rart å bruke jentenavnet han brukte før. Han byttet til det veldig likt navn og, så det gjør det sikkert enda enklere :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Ja, flere. Det er ikke vanskelig, men tar jo litt tilvenning. Det ville det gjort om min venninne Mari skiftet navn til Laura også. Anonymous poster hash: 6a953...4ee
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Ja, kjenner en og vet av to til. Er en ganske åpen person, så synes ikke det var noen sensasjon. Synes det er verst å tenke på hvor vondt de har hatt det frem til de fikk den hjelpen de hadde behov for, og hvor vondt det er for dem å møte fordommer i samfunnet! Anonymous poster hash: 6f2fc...e01
skinnfilla Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Ja, en tidligere klassekamerat ble til venninne for noen år siden. Det er ikke vanskelig å huske navnet hennes , ligner det hun hadde før. Og hun er skikkelig sexy ! Fy faen, for noen bein og rumpe! Kan ikke se for meg henne som mann , akkurat
Nettie+jentungen Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 Klarer som regel å si han i stede for hun/henne, men sliter med navnet. Husker aldri hva han heter (ikke nær venn og har vekslet mellom et par navn )
Anonym bruker Skrevet 22. september 2013 #10 Skrevet 22. september 2013 Ja det gjør jeg. En slektning av meg har skiftet kjønn, fra mann til dame. Hun har det mye bedre nå. Hun har samboer, og en stedatter. Livet er flott for de tre, og det er hyggelig å se Anonymous poster hash: 4c7a8...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå