Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Det har nå skjedd igjen. Han slår ikke, så aldri synlige merker, men lugging og jeg blir lagt i bakken og så setter han seg på meg. Andre ting har også skjedd. Det skjer når jeg sier han imot i diskusjoner. Det jeg lurer på er følgende: hvordan er rekkefølgen på tingene jeg skal gjøre? Jeg kan ikke bare ta barnet med og flytte. Jeg har låneforpliktelser og trenger tid på å få delt økonomien. Hvilke andre ting skal jeg gjøre? Det er så forvirrende allting nå. Vanskelig å sortere tankene:/ Jeg har sagt det til han, men han fokuserer kun på mine feil og grunnen til at vi kranglet. Han tror meg vel ikke heller siden jeg har truet så mange ganger om at NÅ er det nok.. Anonymous poster hash: ef2bf...697
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Skriv ned hver eneste episode, med dato og greier. Får du noen gang merker så ta bilder. Fortell dette til venner og kjente. Anmeld ham. Kontakt familievernkontoret og gå alene, få dem til å hjelpe deg. De kan også hjelpe med det praktiske, hva du har rett på, hva su skal søke om, hvem du skal komtakte. Snakk med Nav/bank og alt du kan. Lykke til Anonymous poster hash: 88023...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå