Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Barnefaren har aldri hatt sønnen vår på snart 2 år alene enda men vi skal begynne med det nå, Han har vært der annenhver helg å jeg har alltid vært med. Men hvordan tilvenner vi han til å være der alene da? Bør jeg være der litt før han prøver å ha han noen timer alene eller? Usikker på hvordan jeg skal gå frem. Anonymous poster hash: d76e9...4ca
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 Du har vært støttehjul lenge nok, så la han hente barnet ha det i noen timer og så komme tilbake med barnet. Når dere ser dette går greit kan samværet gradvis utvides. Anonymous poster hash: 9817f...1b9
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Ja, jøsses..... hvorfor i alle dager har du ikke latt dem være alene før nå??? Synes litt synd på både barn og far her.... Send barnet til far. Trenger ikke tilvenning, han kjenner vel pappaen sin? Anonymous poster hash: 15de1...c2c
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Ja, jøsses..... hvorfor i alle dager har du ikke latt dem være alene før nå??? Synes litt synd på både barn og far her.... Send barnet til far. Trenger ikke tilvenning, han kjenner vel pappaen sin? Anonymous poster hash: 15de1...c2c Det er far som ikke har villet hatt han alene,det vil han vel ikke nå heller men jeg har fått meg ny kjæreste nå så det funker det ikke lengre å overnatte hos eksen pga samvær Jada han kjenner jo pappaen sin men ser han jo som sagt bare annenhver helg så blir gjerne skriking når jeb er så "slem" å dusjer uten å ha småen med meg på badet. Anonymous poster hash: d76e9...4ca
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Ja, jøsses..... hvorfor i alle dager har du ikke latt dem være alene før nå??? Synes litt synd på både barn og far her.... Send barnet til far. Trenger ikke tilvenning, han kjenner vel pappaen sin? Anonymous poster hash: 15de1...c2c mitt barn er og to år og jeg må være med på samvær fordi faren ikke evner å bli kjent med barnet. De har aldri tullet sammen ledd sammen eller noenting på to år. Så det er ikke alle fedre som kjenner barna sine eller omvendt selv om fedrene har samvær Anonymous poster hash: a1bcd...77b
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Ja, jøsses..... hvorfor i alle dager har du ikke latt dem være alene før nå??? Synes litt synd på både barn og far her.... Send barnet til far. Trenger ikke tilvenning, han kjenner vel pappaen sin? Anonymous poster hash: 15de1...c2c Det er far som ikke har villet hatt han alene,det vil han vel ikke nå heller men jeg har fått meg ny kjæreste nå så det funker det ikke lengre å overnatte hos eksen pga samvær Jada han kjenner jo pappaen sin men ser han jo som sagt bare annenhver helg så blir gjerne skriking når jeb er så "slem" å dusjer uten å ha småen med meg på badet. Anonymous poster hash: d76e9...4ca Ok, da skjønner jeg det bedre Kjenner selv et par som ikke lar far være alene med barnet uten noen spesiell grunn, og det synes jeg er håpløst.... Men, da kunne dere jo kanskje starta med dagsbesøk alene? Slik at far følte seg tryggere? For en helg eller sånn, også prøvd med overnatting en gang etter det? Evt hatt litt kortere men oftere samvær en stund hvis han synes det er vanskelig å ha han hele helga alene? Lykke til (og beklager litt forutinntatthet ) Anonymous poster hash: 15de1...c2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå