Modesty Blaise. Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Sitter her å ser på verdens mest perfekte lille menneske på som er 3 uker i dag, og kjenner på lykkefølelsen over at hun er akkurat den hun er! Og som det ikke var nok, jeg kom inn i jeansene mine fra før jeg ble gravid i dag, så da er det "ha det bra" mammabukser fra i dag (Ikke så viktig, men veldig deilig... ) Så, hva gjør deg lykkelig akkurat i dag?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 At jeg har fri fra jobb, og at meg og lillegutt har krøllet oss inn i dynen i sofa mens vi ser på timmi tid å spiser grøt med rosiner i til frokost <3 Anonymous poster hash: 05e58...77d
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Å våkne til latteren fra min perfekte lille gutt på 3 mnd <3 Livet blir virkelig ikke bedre enn det! Anonymous poster hash: 82cfb...da3
Musemorbr / Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Oi du kom fort inn i buksene. Viktig er det kanskje ikke, men det føles unektelig bedre og du har lov til å glede deg over det. Nyt den lille skatten din. Gleder meg til det blir min tur igjen. *snuse babyduft*
Modesty Blaise. Skrevet 21. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2013 Oi du kom fort inn i buksene. Viktig er det kanskje ikke, men det føles unektelig bedre og du har lov til å glede deg over det. Nyt den lille skatten din. Gleder meg til det blir min tur igjen. *snuse babyduft* Ja, det er den deiligste lukten i hele verden Og jeg har ingen anelse om hvordan det har skjedd, gikk opp 12-13 kg i svangerskapet, og de har bare rast av igjen etterpå, så nå har jeg bare 2 kg igjen til jeg veier det samme som før. Har ikke gjort noe for det, men for å si det sånn, jeg klager ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå