Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #1 Skrevet 21. september 2013 Trenger tips! Om jeg hadde hat 2, 3, 4...stykker å kjøpt til hadde det ikke vert noen problem. Men, vi har 10! Mye lettere da de var små Vanskelig å kjøpe klær, og de har det meste. Tips?? Anonymous poster hash: adef0...44a
Sommerfeeling Skrevet 21. september 2013 #2 Skrevet 21. september 2013 En bok Gavekort på det lokale kjøpesenteret
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #3 Skrevet 21. september 2013 Spørst hvor gamle de er da,men her skal jeg kjøpe et gavekort på en av kaffibarene vi har i området. De henger "mye" der,og tjener foreløpig ikke sine egne penger,så da blir det gavekort på x antall Frappochino'er. Gavekort på kino er en hit. Gavekort generelt på kjøpesenter. En av de der "superstjerneparfymene"- Justin Bieber,One direction...osv.. Husker jeg alltid synest undertøy (henholdsvis av den "blondete typen") var stas å få som 17-18 åring. Sminke. Anonymous poster hash: 6ff9f...d2d
Fruen i huset Skrevet 21. september 2013 #4 Skrevet 21. september 2013 Her kjøper foreldrene noe til barna, fra oss. De vet jo best hva de ønsker seg. Også kjøper vi til våre barn fra dem. Fungerer veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå