Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Hei. Kunne noen være så snill å svare meg? Jeg er på Aap og går jevnlig til behandling. På nyåret skal jeg flytte til annen komunne, har det noe å si? Det er kun 8min. med bil her jeg bor å til der jeg skal flytte. Så det er ikke lange veien. Det vil ikke stå i veien for behandling. Skal jeg si ifra til NAV? Blir veldig glad for svar. Anonymous poster hash: 63620...d9b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Snakk med saksbehandleren din om det, så de er klar over at du flytter og at saken skal overføres til et annet kontor. Uansett så overføres vedtak på statlige ytelser automatisk, men det kan ta litt tid. Anonymous poster hash: 54643...057
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Jeg kontaktet nav selv da jeg gjorde det, ble innkalt til møte og alle papirene var i orden. Fikk utdelt ny saksbehandler osv. Tre mnd etter dette møtet fikk jeg brev i posten fra mitt nye navkontor om at de så ut ifra folkeregisteret at jeg hadde flyttet og at mitt nye Nav kontor ville ha gn samtale med meg. De hadde ikke fått med seg at jeg hadde gjort alt dette selv på eget initiativ. De har altså helt sikkert en rutine for å sjekke dette, men jeg ville sagt ifra selv slik at alle papirer osv blir overflater til ditt nye kontor. Anonymous poster hash: 530d7...b61
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 NAV får beskjed om flyttinger Hvis du ikke melder fra selv, kan det føre til at saken din ike blir overført i "riktig" tid slik at utbetalinger blir forsinket. Derfor er det lurt å melde fra til NAV selv slik at de kan planlegge overføring av saken din til ny kommune Anonymous poster hash: 87119...87e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Men må jeg ha ny saksbehandler? Jeg er så fornøyd med min saksbehandler og mitt NAV kontor. Kan jeg ikke ha den samme, selv om det er annen kommune? Anonymous poster hash: 63620...d9b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Ja og nei.. Anonymous poster hash: 1ef92...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå