Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Hvem innreder barnerommet hos dere, og er barnerommet i samme stil som resten av hjemmet? Får barnet evt være med på å bestemme hvordan rommet skal innredes? Anonymous poster hash: c2ee0...12b
Light of my life Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Interiørarkitekten vår selvsagt!
PeppaPig Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Vi har hittil brukt 4-åringen som interiørarkitekt. Hun har gjort en knakende god jobb. Jeg er er spesielt imponert over alle klistremerkene på veggene. Hun har fått til en virkelig eklektisk samling av juleklistremerker, cars klistremerker og litt spiderman og prinsesser. Har jeg glemt å nevne de enorme haugene av leker som flommer ut av kriker og kroker. Det er helt utrolig at hun i det hele tatt finner senga si på kvelden. Om resten av huset innredes i samme stil? Nei, absolutt ikke. Vi som er over halvannen meter høye foretrekker en mer "ren" stil i form av møbler vi kan sitte på (om enn noe slitte møbler) og vegger uten klistremerker. Alle leker blir marsjert inn på barnerommet på slutten av kvelden (les: dør åpnet, leker kastes inn på toppen av haugen. Fingre krysses for at haugen ikke raser og oppryddningstiltak må bli satt igang) Fra spøk til alvor så vurderer vi rett og slett å bare flytte til et nytt hus. La det gamle være igen og starte på ny frisk
Snuppa09 Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Datteren vår, interiørdesigneren vi pleier å bruke og jeg:)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #5 Skrevet 21. september 2013 Tja, er vi som har bestemt og plassert møbler der, ja.. Om det er noe særlig design der inne har det ikke vært intensjonelt.. Syns det er så kjedelig å ha likt rom som alle andre Anonymous poster hash: 19028...942
Lille- MO Skrevet 21. september 2013 #6 Skrevet 21. september 2013 Jeg bestemmer her, da 2,5 åringen skal få rommet som en overraskelse Han så det sist helt tomt, neste gang han skal inn der skal alt være på plass. Om det matcher resten av huset blåser jeg i. det er et soverom og skal få ha sin egen stil som passer ungen
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #7 Skrevet 21. september 2013 Kremt, her har jeg overstyrt fordi jeg syntes at jeg vet best. Har etterhvert skjønt, men ikke godtatt helt enda, at det ville blitt mer kreativt og ikke så kjedelig om de fikk bestemme selv. Det ville også blitt oftere oppussing om de fikk bestemme selv siden smaken deres endres så fort. Lettere å bytte tekstiler. Det ville blitt mer DEM. Stilen passer til resten av huset mht møblene og veggfargene, men tekstilene er DEM. Når de blir tenåringer skal de gå bestemme mer selv. Anonymous poster hash: 98af0...13c
☆☆☆ Skrevet 21. september 2013 #8 Skrevet 21. september 2013 Ingen av oss. Vi må byte om kontoret og barnerommet etterkvart no som vi får to barn, men kjrm oss ikkje så langt..
Fruen i huset Skrevet 21. september 2013 #9 Skrevet 21. september 2013 Femåringens rom innreder han og jeg sammen. Jeg overstyrer litt, men etterkommer enkelte ønsker ;-) Babyens rom innreder jeg, pappa'n bryr seg ikke så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå