Gå til innhold

Fortell noe ordentlig uinteressant da.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir dette innlegg 101 på denne tråden, tro?

Ja, det gjorde det:0)!

Skrevet

Jeg har skikkelig vondt i halsen å syns fryktelig synd i meg selv,bare sånn at dere vet det! :P

Skrevet

Jeg skriver en oppgave som skal leveres i kveld, men mest av alt har jeg lyst å drite i den og legge meg... :)

Skrevet

Jeg er avhengig av leppepomade!

Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører.

Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg).

Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper :o

Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner.

Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt.

FML - som kidza sier :P

How's that for uinteressant?

P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har?

Anonymous poster hash: 8e862...a85

Løsningen er Mentolathum på tube, kjøpt på apoteket!

Skrevet

Jeg fant en trepakning med hubba bubba på rull som barna kjøpte i sommer, og som de har glemt av. Tar av store biter, og tygger på dem til smaken er ute (tar et par min). Har snart spist opp alle :-)

Skrevet

Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg).

Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner.

Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt.

Jeg har samme problemet. Nå bruker jeg Carmex sin på krukke. Syns den er veldig behagelig :)

Skrevet

På barneskolen så dreit jeg en ca. 30 cm bæsj som jeg var skikkelig stolt av, så jeg lot den ligge igjen i do så "alle" kunne se den. :P

Æsj da :P Jeg var på klassetur i Tyskland i tiende klasse, så skulle vi sove over på et herberge... Da fant vi samme type avføring, i en oversvømt do. Den lå å fløt, og var nærmere 20 cm, og ganske tykk. På jentedoen! Jeg hadde aldri i mitt liv tenkt noen kunne drite en slik bæsj, og attpåtil en dame :o

Anonymous poster hash: 1e33b...aff

Det var forresten en veldig attraktiv bæsj, alle måtte innom å se på den. Tror nok tok bilder også, men det ble for mye for min del...

Anonymous poster hash: 1e33b...aff

Hehe :)

Gjest Skofantomet
Skrevet

Skjønner at jeg har blitt ganmel, først nå vet jeg hva YOLO betyr :o

Skrevet

Her skulle jeg vel fortalt om kaldkomposten min. For meg interessant, men andre detter av når jeg forteller om den:/

Jeg kjenner jeg er veldig interessert, om det hjelper C:

Skrevet

Jeg har vært avhengig av nesespray i 5 år nå å klarer ikke å slutte!

Ironisk nok fikk jeg en nesespray av legen for å slutte med den andre nesesprayen.

Men det hjelper ikke med den jeg fikk av legen.

Anonymous poster hash: 9cbf4...c13
Skrevet

Lyst på mer godteri, selv om jeg allerede har spist en pose popkorn og en pose chips i kveld. I tilegg er jeg liksom på slankekur... hehe

Anonymous poster hash: 376bd...34f
Skrevet

Jeg må tisse men gidder ikke reise meg for å gå på do.

Anonymous poster hash: 504dc...dac

Skrevet

Jeg elsker bokser, og putter gjerne bokser oppi bokser fordi jeg elsker bokser.

Skrevet

Blistex eller hva de nå enn heter igjen. Sånn derreder krukke med blå skrutopp :-) hahahahaha i-landsproblem! Er avhengig jeg også!

Skrevet

Har du prøvd olivenolje? 

Skrevet

Livet mitt.

Anonymous poster hash: 4d7b4...f91

Skrevet

Festen forrige helg ble bra  :)  Jeg fikk sneket meg unna alkoholen og kunne derfor kjøre oss hjem. Men det ble rimelig sent, så er glad for en "frihelg".

I dag har jeg gått gjennom barnas klær, fått pakket ned 4 esker. Har tatt frem ull, sko og vintertøy og fått en oversikt over hva som passer fra i fjor og hva vi mangler. Får jeg tid og lyst i morgen skal jeg gå gjennom sokkeskuffene til både meg og mannen. Ligger en del enslige sokker der etterhvert.

Skrevet

95% av leppepomader solgt i norske butikker og apoteker (lypsyl, blistex, fancysmancy merkeprodukter, you name it) inneholder bare dritt som ødelegger huden innenfra (dette gjelder også mange produkter som påstår å være naturlige), f.eks silikon, som får leppene til å virke myke og blanke utenpå, men som egentlig bare legger seg som et oljete lag på utsiden og ødelegger hudens egen evne til å produsere fuktighet. Derfor føler mange at de er "avhengig" og må påføre hele tiden for at ikke leppene skal tørke ut. Jeg liker best å bestille alt på nett (iherb.com) hvor jeg lett kan google alle mystifistiske ingredienser FØR jeg kjøper produktet. Om du MÅ handle i en fysisk butikk, så anbefaler jeg Burt's Bees originale leppepomade som selges blant annet på Boots apotek. Dette er den eneste leppepomaden som har varig effekt på mine lepper (snuser og har derfor kronisk tørre lepper uansett hva jeg gjør), trenger ikke påføre den hver dag engang.

Opplysende og veldig uinteressant!

Anonymous poster hash: 4d7b4...f91

Skrevet

Jeg har ikke lappen, (eller det er foressten interessant for noen har det vist seg, for det "plager" alle andre mer enn det "plager" meg)

Jeg sitter og drikker vann fra en grønn kiwi drikkeflaske

Yndlingsfargen min er oransj

Samboern min er skikkelig kverrulant (irriterende til tider)

Jeg promper alltid så mye mer når jeg har mensen, enn ellers...

Kattungen vår heter Bajass, nå ligger han og sover

Jeg har lyst på ei lilla boble med grønne prikker og rosa elefant på panseret, hvis jeg noen gang får lappen

Fugledansen er den eneste dansen jeg danser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...