hønemor0408 Skrevet 21. september 2013 #76 Skrevet 21. september 2013 visste dere at blåringet blekksprut faktisk har blå ringer på seg og viser dem når den føler seg truet. ikke ta på blekkspruten for da er det stor fare for at du dør..... så det nemlig på animal planet en gang....
ms.Pond Skrevet 21. september 2013 #77 Skrevet 21. september 2013 Jeg drikker kaffe med alt for mye melk i. Trodde kartongen var nesten tom, men det var den IKKE. Og så er jeg for lat til å lage meg ny. Det gjorde jeg en gang. Puttet i to skjeer oboy for forskningens skyld. Det ble IKKE kaffe latte. Hehe Jeg var tom for oboy en gang da jeg var liten, og puttet vaniljesukker i melka. Det var stor suksess.
beibilykke Skrevet 21. september 2013 #78 Skrevet 21. september 2013 Jeg klør så jæskla på, rundt og under puppa!! Har nå fått slike sprengte blodkar som ser ut som runde kulepennsflekker der jeg klør. Ser skikkelig lekker ut.. Vondt i venstre skulder har jeg og :/. Fikk i går.mulig jeg må på legevakta o dag.skal jo på jobb kl 05 i morra, og der skal skuldra mi brukes! Grøss..
lUmlUm med tulla si Skrevet 21. september 2013 #79 Skrevet 21. september 2013 Jeg har Biola-ettersmak i munnen, et lilla håndkle surret rundt hodet, og undrer meg på om jeg skal la babyen pludre litt etter å ha våknet, eller om jeg bare skal hente henne... Hmm...
MammantilNurket Skrevet 21. september 2013 #80 Skrevet 21. september 2013 Nurket og jeg skal på shopping. Vi venter på at Nurkets bestefar skal bli ferdig med å barbere seg slik at han kan kjøre oss
Todii Skrevet 21. september 2013 #81 Skrevet 21. september 2013 Akkurat nå burde jeg dusje, men det er mye gøyere å sitte på dib.
Subwoofer Skrevet 21. september 2013 #82 Skrevet 21. september 2013 Jeg spiser pizza fra i går, den er hjemmelaget.
Nettie+jentungen Skrevet 21. september 2013 #83 Skrevet 21. september 2013 Jeg ser på snørra mi når jeg snyter meg...
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #84 Skrevet 23. september 2013 Anonymous poster hash: 30306...a0c
Elsker livet Skrevet 23. september 2013 #85 Skrevet 23. september 2013 Bilen min plinger og sier den vil på service hver eneste gang jeg starter den. Burde vel fått gjort noe med det, men jeg trenger den hver eneste dag frem til høstferien.
mamma_bergen Skrevet 23. september 2013 #86 Skrevet 23. september 2013 Jeg satt nettopp og tenkte på at jeg er glad jeg lever i vår tid, ellers måtte jeg ha sydd hullet i sokken min
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. september 2013 #87 Skrevet 23. september 2013 Skulle dusje før jeg legger meg, men svogeren kapret badet først, og han bruker fort 1-2 timer på badet, så jeg får krype til køy uten å dusje :-/ Dusje i morgen tidlig mens ungene okkuperes med tv titting til frokost :-p
Popelko Skrevet 23. september 2013 #88 Skrevet 23. september 2013 Jeg har lakkert neglene mine tre ganger i kveld. Fordi jeg aldri klarer å bestemme meg.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2013 #89 Skrevet 23. september 2013 Jeg har så vondt i hodet, og jeg hater den nye jobben min. Nå kjenner jeg at jeg holder på å sovne på sofaen igjen, som jeg alltid gjør. Våkner nok om noen timer og drar meg inn på badet for å pusse tenner og legger meg igjen. Orker ikke å sovne i senga etter jeg ble alene, må vel kjøpe ny sofa snart. Anonymous poster hash: e8e82...1fd
Ennai Skrevet 23. september 2013 #90 Skrevet 23. september 2013 Ligger i senga, klør meg på halsen og stirrer i taket. Jon blund kommer så sent på natten til meg at jeg spekulerer på hvorfor jeg legger meg før kl 1.. å ja, samboer er kald på føttene! De ispinnene får han beskjed om å holde under si ega dyne:-p ligger også her å er glad for at pms-kiloen forsvant i dag, så da slipper jeg at fredagens veiing ikke blir ødelagt pga det:-D
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #91 Skrevet 24. september 2013 Jeg har enda ikke stått opp. Har fri i dag, og har bare lyst til å ligge under dyna og være her på dib. Men må vel snart stå opp, og handle litt før ungene kommer hjem fra skolen. Kjenner dette blir en skikkelig lat-dag. Anonymous poster hash: dfebd...5b6
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #92 Skrevet 24. september 2013 Så herlig masse uinteressant dere kommer med. Fint å få det ut Hi Ps! Jeg får ørevoks kun i det ene øret. Det andre kommer det aldri noe i. Merkelig. Anonymous poster hash: 082ca...210
Anonym bruker Skrevet 24. september 2013 #93 Skrevet 24. september 2013 Vi skal på fest i morgen, og jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg. Ser ikke frem til å gå på fest av den grunn. Håret skulle også hatt seg en tur til frisøren, det hadde jeg faktisk tenkt å få gjort noe med. Men jeg har enda ikke gjort det. Så da får jeg stille i stygge klær og slitt og for langt hår på festen i morgen. Jeg angrer veldig på at jeg ikke tok meg en tur til byen å fikk freshet opp både hår og antrekk. Jeg har ikke lyst til å drikke, for da kan jeg ikke kjøre hjem. Men det er forventet at vi drikker, og det gir meg ingenting å drikke egentlig. Blir bare varm i toppen, tørr i halsen, trøtt og det gjør at vi må ta taxi den lange veien hjem. Jeg vet at jeg kommer til å slite med å holde meg våken på taxituren. Syns ikke noe om å bruke helgen på dette, spesielt ikke fordi mannen endelig skal ha helt fri fra fredag til søndag. Det er dessuten mye arbeid å dra på fest. Ett par av barna skal overnatte hos venner, så der må det pakkes og organsieres. De må kjøre og leveres. Alt tar tid. De to yngste skal til svigers, og det bør forsåvidt pakkes litt til de også. På søndagen må vi dessuten hente bilen vi brukte til festen. Argh, dette passte meg ikke! Usj, føler med deg Har det nesten på samme måte ift denne helgen. Prøver å tenke på meg en sykdom sånn at jeg har en unnskyldning til å ikke dra, hehe. Men blir sikkert ok når jeg først er der da, selv om dagen etter blir kjedelig. Anonymous poster hash: 082ca...210
Mamma_til_2 Skrevet 24. september 2013 #94 Skrevet 24. september 2013 Da har jeg tydd til tidenes nødløsning, mannen har klippet meg. Ikke en oppgave han jublet over, og jeg kan ikke akkurat si at jeg jubler over resultatet, selv om det ikke ble så aller verst. Blir ikke til at jeg bruker rettetang på det i morgen. Det får bli min naturlige puddelfrisyre. Får smøre leppene med brystvortesalve og bruke en tube alcos anal under øynene så vil jeg sikkert føle meg smashing allikevel. HAHAHAHA ser for meg deg på badet, står og roter i sminkepungen og drar frem purelan og alcos anal som du smører i ansiktet håper festen gikk bra
FLO fritid AS Skrevet 29. september 2013 #95 Skrevet 29. september 2013 Er isocamp det samme som combicamp? Interessant tråd om "uinteressant" ting Isocamp er et varemerke for permanente og isolerte fortelt mens combicamp er en kompakt campingvogn eller sammenleggbar campingvogn om en kan bruke det ordet Håper dette var veldig uinteressant for alle dere andre og at Tyra79 fikk svar
Tyra79 Skrevet 29. september 2013 #96 Skrevet 29. september 2013 Er isocamp det samme som combicamp? Interessant tråd om "uinteressant" ting Isocamp er et varemerke for permanente og isolerte fortelt mens combicamp er en kompakt campingvogn eller sammenleggbar campingvogn om en kan bruke det ordet Håper dette var veldig uinteressant for alle dere andre og at Tyra79 fikk svar Takk for en helt uinteressant forklaring;0)! Har forøvrig rettet matteprøver siden 11 i dag. Er ferdig nå, så tror rett og slett at jeg skal ta meg en tur ut.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. september 2013 #97 Skrevet 29. september 2013 Jeg er så sliten at jeg nesten ga slipp på mine prinsipper i forhold til storesøster bare for å få være alene hele dagen siden mannen har tatt med lillebror ut og kommer ikke hjem før ikveld.. Hater å innrømme det, men det er uvant å sove med mannen når han er hjemme i helgene Han er jo borte 5-14 dager i strekk og da sover jeg alene under dobbeldyna med barna hver sin natt under sin dyne i min seng.
Skylander Skrevet 29. september 2013 #98 Skrevet 29. september 2013 På barneskolen så dreit jeg en ca. 30 cm bæsj som jeg var skikkelig stolt av, så jeg lot den ligge igjen i do så "alle" kunne se den.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #99 Skrevet 29. september 2013 På barneskolen så dreit jeg en ca. 30 cm bæsj som jeg var skikkelig stolt av, så jeg lot den ligge igjen i do så "alle" kunne se den. Æsj da Jeg var på klassetur i Tyskland i tiende klasse, så skulle vi sove over på et herberge... Da fant vi samme type avføring, i en oversvømt do. Den lå å fløt, og var nærmere 20 cm, og ganske tykk. På jentedoen! Jeg hadde aldri i mitt liv tenkt noen kunne drite en slik bæsj, og attpåtil en dame Anonymous poster hash: 1e33b...aff
Anonym bruker Skrevet 29. september 2013 #100 Skrevet 29. september 2013 På barneskolen så dreit jeg en ca. 30 cm bæsj som jeg var skikkelig stolt av, så jeg lot den ligge igjen i do så "alle" kunne se den. Æsj da Jeg var på klassetur i Tyskland i tiende klasse, så skulle vi sove over på et herberge... Da fant vi samme type avføring, i en oversvømt do. Den lå å fløt, og var nærmere 20 cm, og ganske tykk. På jentedoen! Jeg hadde aldri i mitt liv tenkt noen kunne drite en slik bæsj, og attpåtil en dame Anonymous poster hash: 1e33b...aff Det var forresten en veldig attraktiv bæsj, alle måtte innom å se på den. Tror nok tok bilder også, men det ble for mye for min del... Anonymous poster hash: 1e33b...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå