Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #51 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Purelan! Anonymous poster hash: d8db9...db0
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. september 2013 #52 Skrevet 20. september 2013 Jeg er drittrøtt.. Men likevel ligger jeg på sofan og nekter å gå og legge meg..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #53 Skrevet 20. september 2013 Jeg har ikke hatt sex på snart 5 år. Skal feires med en heidundrandes fest neste måned Og ikke skal jeg se på Eurojackpot i kveld. Og nå er jeg så trøtt så jeg vet ikke om jeg orker å reise meg fra sofan. Anonymous poster hash: fc847...a08
Humla&mini Skrevet 20. september 2013 #54 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 HAr du prøvd uten leppomade uten vann? Du får kjøpt det på bodyshop. Tror det er hemp. Det er eneste som funka for meg..
Humla&mini Skrevet 20. september 2013 #55 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 HAr du prøvd uten leppomade uten vann? Du får kjøpt det på bodyshop. Tror det er hemp. Det er eneste som funka for meg..
Gjest Skofantomet Skrevet 20. september 2013 #56 Skrevet 20. september 2013 (endret) Jeg skal på date i morgen :D Det er helt uintressant for alle andre,mens jeg gleder meg som en liten unge hehe! Har ikke fortalt noen om det enda så måtte bare få det ut Lykke til :) Endret 20. september 2013 av Skofantomet
Gjest Skofantomet Skrevet 20. september 2013 #57 Skrevet 20. september 2013 Gruer meg til 8 timers jobb i morgen. Hater å være vekke fra småtrollene mine hele dagen
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #58 Skrevet 20. september 2013 Jeg skal melde meg ut av Dib, tenk... Anonymous poster hash: aa07e...4a9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #59 Skrevet 20. september 2013 Takk, søte du, men dessverre like piss som alt annet Anonymous poster hash: 8e862...a85 Har du prøvd mentholatum-lypsylen fra apoteket? Den hjelper meg veldig. Må ha den hver vinter. Jeg reagerer veldig på tørr luft og store temperaturendringer. Ellers kan det høres ut som at du drikker for lite vann. Kan det stemme? Bepanthen Anonymous poster hash: 3133e...75c
MammantilNurket Skrevet 20. september 2013 #60 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Vaselin? Anonymous poster hash: 977c2...330 Blå blistex-boks, eller til nød gul carmex-boks. Ingenting annet hjelper for mine tørre lepper, men disse er suverene Anonymous poster hash: 7a100...a6d Har du prøvd "Crème de Rose Baume Lèvres Smoothing Plumping Lip Balm" fra Christian Dior?Den er FABELAKTIG
Monajenten Skrevet 20. september 2013 #61 Skrevet 20. september 2013 Hemplypsylen fra BodyShop er ganske god. Jeg pumper meg akkurat nå. Rimelig lei av å pumpe hver bidige dag i 4,5 mnd. Jeg er sur fordi jeg ikke har trent på en uke, fordi jeg hoster elefanter. Lei. For tre måneder siden hadde jeg blitt sur hvis jeg måtte trene. Jeg kunne levd på Jarlsberg og tomat. Jeg elsker Wordfeud. ... Mer uinteressant blir det vel ikke
Elsker livet Skrevet 20. september 2013 #62 Skrevet 20. september 2013 Da har jeg tydd til tidenes nødløsning, mannen har klippet meg. Ikke en oppgave han jublet over, og jeg kan ikke akkurat si at jeg jubler over resultatet, selv om det ikke ble så aller verst. Blir ikke til at jeg bruker rettetang på det i morgen. Det får bli min naturlige puddelfrisyre. Får smøre leppene med brystvortesalve og bruke en tube alcos anal under øynene så vil jeg sikkert føle meg smashing allikevel.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. september 2013 #64 Skrevet 20. september 2013 Jeg har lagt meg, men fryser på beina....
MammantilNurket Skrevet 20. september 2013 #65 Skrevet 20. september 2013 (endret) Når jeg har sminket meg og fikset meg på morgenen pleier jeg å ta et bilde av meg selv med mobilen som jeg sender til Kjæresten ... Han har nå en hel samling som han pleier å titte på når han sitter på bussen på vei til kontoret Endret 20. september 2013 av MammantilNurket
Subwoofer Skrevet 20. september 2013 #66 Skrevet 20. september 2013 Linsene mine er tørre, så jeg vurderer å ta dem av. Om jeg orker.
stearin Skrevet 20. september 2013 #67 Skrevet 20. september 2013 Jeg må snart kjøpe mer dopapir og lyspærer. Og kjøtt, ris og spaghetti. Og litt mer fisk. Punktum mellom disse fordi jeg tar de over tre handleturer. Også er jeg akkurat ferdig med tidenes lengste mensperiode. Bilen min har lite bensin i tanken, så jeg må nok tanke den i morgen. Kunne fortsatt i evigheter!
Monajenten Skrevet 20. september 2013 #68 Skrevet 20. september 2013 Jeg har sluttet å bite negler men biter av neglelakken (som jeg er avhengig av å ha på.) Har derfor ny farge på neglene to-tre ganger i uken. Må ha ny imorgen for det er nesten ikke mer igjen her. Jeg er drittrøtt men orker ikke reise meg fra sofaen og gå fire meter inn på soverommet. Må jo innom badet først og det er like krevende som en fjelltur. Jeg har kjøpt en kokebok som det kun var to fristende oppskrifter i. Tror jeg skal gi den til mamma, hun liker sikkert flere av dem. Kjøkkenet er rotete. Må rydde i morgen. Men det er skikkelig kjedelig å rydde kjøkken. Gøy etterpå da, da får jeg alltid lyst til å lage god mat!
Papegøyeblomst Skrevet 21. september 2013 #69 Skrevet 21. september 2013 Har ikke vasket håret siden mandag. Er avhengig av nesespray, får helt panikk hvis den blir tom før jeg har kjøpt en ny, eller at jeg ikke finner den. Jeg har ingen følelse i brystvortene. Begynner å få halsbrann kjenner jeg. Klokka er kvart over 3 på natta. Har brukt penger på Candy Crush, enda jeg lovte meg selv at jeg ikke skulle.. Skal tippe lotto imorra Ja, dette var mine svært så uinteressante fun facts
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #70 Skrevet 21. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Du må aldri finne på å bruke vaselin, det tørker kun ut leppene. Motsatt effekt, med andre ord. Burt's Bees sin originale leppepomade er mitt tips (den er med peppermynte). Alle ingredienser er hundre prosent naturlige (dvs. at det mangler alt det som gjør at du føler at leppene dine hele tiden tørker ut). Leppepomaden gir en kjølende effekt og er drøy i bruk. Må brukes noen ganger før den mykes opp, som alle andre leppepomader. Jeg har prøvd omtrent samtlige merker og varianter som finnes på markedet av leppepomader, men dette er den desidert beste. Har brukt den trofast i årevis. Du kan kjøpe på Boots, blant annet, ellers finner du enkelt på nett. Sørg for at du kjøper den varianten jeg nevner. Er generelt glad i Burt's Bees-merket (da alle produkter, med få unntak, er laget av kun naturlige produkter) - men de andre leppepomadene, eller leppeproduktene deres - jeg har faktisk prøvd alle - er ikke i nærheten av det samme. Som en siste informasjon: i de fleste tilfellene hvor jeg bruker andre produkter på leppene (lipgloss, leppestift og lignende, som jeg har på når jeg for eksempel skal ut på byen), merker jeg at leppene mine fort tørkes ut og skades av de stoffene som brukes i disse produktene. Da hjelper det alltid å komme hjem og få på det eneste som duger. Anonymous poster hash: 30306...a0c
Anonym bruker Skrevet 21. september 2013 #71 Skrevet 21. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Du må aldri finne på å bruke vaselin, det tørker kun ut leppene. Motsatt effekt, med andre ord. Burt's Bees sin originale leppepomade er mitt tips (den er med peppermynte). Alle ingredienser er hundre prosent naturlige (dvs. at det mangler alt det som gjør at du føler at leppene dine hele tiden tørker ut). Leppepomaden gir en kjølende effekt og er drøy i bruk. Må brukes noen ganger før den mykes opp, som alle andre leppepomader. Jeg har prøvd omtrent samtlige merker og varianter som finnes på markedet av leppepomader, men dette er den desidert beste. Har brukt den trofast i årevis. Du kan kjøpe på Boots, blant annet, ellers finner du enkelt på nett. Sørg for at du kjøper den varianten jeg nevner. Er generelt glad i Burt's Bees-merket (da alle produkter, med få unntak, er laget av kun naturlige produkter) - men de andre leppepomadene, eller leppeproduktene deres - jeg har faktisk prøvd alle - er ikke i nærheten av det samme. Som en siste informasjon: i de fleste tilfellene hvor jeg bruker andre produkter på leppene (lipgloss, leppestift og lignende, som jeg har på når jeg for eksempel skal ut på byen), merker jeg at leppene mine fort tørkes ut og skades av de stoffene som brukes i disse produktene. Da hjelper det alltid å komme hjem og få på det eneste som duger. Anonymous poster hash: 30306...a0c Forresten, glemte enda en ting for å styrke min logos: har en gammel og senil bestemor som jeg besøker daglig. Hun sliter periodevis med ufattelig tørre lepper (så tørre at hun får skorper på leppene omtrent). Da smører jeg henne med Burt's Bees og dagen etter er hun tilnærmet helt fin. Sliter aldri med tørre lepper lenger selv, men bruker leppepomade da jeg er avhengig av følelsen av å ha noe på leppene, og har vært det siden barndommen. Og denne inneholde jo ingenting som er fy-fy eller som tørker ut. Funker ikke Burt's Bees, funker ingenting. Anonymous poster hash: 30306...a0c
Musemorbr / Skrevet 21. september 2013 #72 Skrevet 21. september 2013 Da har jeg tydd til tidenes nødløsning, mannen har klippet meg. Ikke en oppgave han jublet over, og jeg kan ikke akkurat si at jeg jubler over resultatet, selv om det ikke ble så aller verst. Blir ikke til at jeg bruker rettetang på det i morgen. Det får bli min naturlige puddelfrisyre. Får smøre leppene med brystvortesalve og bruke en tube alcos anal under øynene så vil jeg sikkert føle meg smashing allikevel. Suck it up, fru luksusproblem. Jeg klipper meg alltid selv. Vi må i to barnebursdager denne helga, og alt jeg passer er en joggebukse, som fikk en flekk i går, har hengerumpe og knæqog som egentlig er direkte fæl.
Elsker livet Skrevet 21. september 2013 #73 Skrevet 21. september 2013 Da har jeg tydd til tidenes nødløsning, mannen har klippet meg. Ikke en oppgave han jublet over, og jeg kan ikke akkurat si at jeg jubler over resultatet, selv om det ikke ble så aller verst. Blir ikke til at jeg bruker rettetang på det i morgen. Det får bli min naturlige puddelfrisyre. Får smøre leppene med brystvortesalve og bruke en tube alcos anal under øynene så vil jeg sikkert føle meg smashing allikevel. Suck it up, fru luksusproblem. Jeg klipper meg alltid selv. Vi må i to barnebursdager denne helga, og alt jeg passer er en joggebukse, som fikk en flekk i går, har hengerumpe og knæqog som egentlig er direkte fæl. Okey,da skal jeg ikke klage på hår og klær. Men hadde heller tatt 5 barnebursdager i helga enn denne festen.
ms.Pond Skrevet 21. september 2013 #74 Skrevet 21. september 2013 Jeg drikker kaffe med alt for mye melk i. Trodde kartongen var nesten tom, men det var den IKKE. Og så er jeg for lat til å lage meg ny.
Musemorbr / Skrevet 21. september 2013 #75 Skrevet 21. september 2013 Jeg drikker kaffe med alt for mye melk i. Trodde kartongen var nesten tom, men det var den IKKE. Og så er jeg for lat til å lage meg ny. Det gjorde jeg en gang. Puttet i to skjeer oboy for forskningens skyld. Det ble IKKE kaffe latte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå