Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #26 Skrevet 20. september 2013 To dager for sen (ja, mensen...) og bikkja lukter sure sko. Anonymous poster hash: 4330c...d95
Kathrine. Skrevet 20. september 2013 #27 Skrevet 20. september 2013 Prøv mentholatum. Einaste som duger. Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #28 Skrevet 20. september 2013 Takk, søte du, men dessverre like piss som alt annet Anonymous poster hash: 8e862...a85 Har du prøvd mentholatum-lypsylen fra apoteket? Den hjelper meg veldig. Må ha den hver vinter. Jeg reagerer veldig på tørr luft og store temperaturendringer. Ellers kan det høres ut som at du drikker for lite vann. Kan det stemme? Takk til deg også, Musemor. Drikker masse vann. Har også prøvd Mentholatum, ja. Både stick og klemmetube. Fortsatt like avhengig og like tørr. Anonymous poster hash: 8e862...a85
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #29 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Eg var avhengig av leppepomade! Hadde 1 på kvart rom i huset, 1 alltid i lomma, 1 i bilen, 1 i jobbveska, 1 i reiseveska itilfelle, alltid tilgjengelig. Smurte nesten like ofta som eg trakk pusten så bytta eg til Forever sin aloe vera lypsyl, og problemet gjekk over fordi eg smurte og blei bra og trengte den ikkje lenger. No har eg 1 i reiseveska som ikkje er brukt på lenge. Halleluja eg er kurert Kvelds uinteresse: har skikkelig utbrudd av elveblest idag blæ Hey, den har jeg ikke prøvd! Mener du den sticken fra Forever Living, et eller annet? Verdt et forsøk Jeg har også en i vesken, en i stuen, en på soverommet, en på jobb osv... Takk for tips, og gratulerer til deg som er kurert. Eh, har jeg kuppet hele tråden nå? :/ Anonymous poster hash: 8e862...a85
Mammaaaaaa Skrevet 20. september 2013 #30 Skrevet 20. september 2013 Jeg har stein i skoen! Nå skal jeg brette klær! Hadde egentlig tenkt å slappe av i sofaen, men siden kidsa kom på at det er fredag idag og ikke vil sove likevel, er det best å holde seg i nærheten, ellers tar det ikke lang tid før det er party på gang på gutterommet! Vil også si at ordet "kidsa" sa jeg med litt ironi, siden jeg synst det ordet er stygt. Gir meg på en måte litt grøsninger på ryggen! Hadde jeg hatt hår på ryggen hadde de sikkert reist seg. Men det har jeg ikke! Da hadde jeg begynt innlegget med det, for det er uinteressant det...
Tråddreper Skrevet 20. september 2013 #31 Skrevet 20. september 2013 Takk, Ja det er den eg meine slutta ikkje på dagen, trappa gradvis ned. Plutselig "glømte" eg å smørja for behovet var ikkje lenger der. Tidligare fekk eg nærmast angst om eg var ein plass og lypsylen ikkje var med, derfor 1 på alle plassar eg ferdast glad eg er ferdig med det der. Masse lykke til (litt kupping er lov for ein god sak)
Von Hertelhofen Skrevet 20. september 2013 #33 Skrevet 20. september 2013 Oi, jeg har også et tørrhets - leppeproblem...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #34 Skrevet 20. september 2013 Endelig ferdig med å vaske huset! Noe som tar en evighet med 4 små barn rundt seg og en vosken mann! Så nå har mannen tappet vann i boblebadekaret, så nå skal vi boble oss :D Ha en fin aften mine damer Anonymous poster hash: 966da...02d
skinnfilla Skrevet 20. september 2013 #35 Skrevet 20. september 2013 Fikk tatt meg en kjapp dusj ,før vi kjørte dit vi skulle.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #36 Skrevet 20. september 2013 Fru Åsta/Jomfruer jeg ser at det er du som har laget denne tråden og. Kjeder du deg i kveld? Anonymous poster hash: 122c1...d29
2005&2010 Skrevet 20. september 2013 #37 Skrevet 20. september 2013 Mannen min ordner hjemmelaget hamburger, og når det er gjort, så skal vi se på After Earth ;-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. september 2013 #38 Skrevet 20. september 2013 Bar ut en søplepose med bleier i sta :-p
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #39 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Vaselin? Anonymous poster hash: 977c2...330 Blå blistex-boks, eller til nød gul carmex-boks. Ingenting annet hjelper for mine tørre lepper, men disse er suverene Anonymous poster hash: 7a100...a6d
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. september 2013 #40 Skrevet 20. september 2013 Jeg skal på date i morgen :D Det er helt uintressant for alle andre,mens jeg gleder meg som en liten unge hehe! Har ikke fortalt noen om det enda så måtte bare få det ut Lykke til!! Alltid spennende med date ;D
me_87 Skrevet 20. september 2013 #41 Skrevet 20. september 2013 Jeg skal på date i morgen :D Det er helt uintressant for alle andre,mens jeg gleder meg som en liten unge hehe! Har ikke fortalt noen om det enda så måtte bare få det ut Lykke til!! Alltid spennende med date ;D takk Ja blir kjempe spennende
Magia Skrevet 20. september 2013 #42 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Prøv purelan! Det står at det er for såre brystvorter og tørr hud. Den kan man bruke overalt, og den har ingen tilsetningsstoffer som gjør deg avhengig. Jeg har i et halvt år hatt ekstremt tørre lepper pga medisiner, og det er den eneste jeg kunne bruke. Hvis du ikke vil gå med tuben i lomma så alle ser hva du smører på, så finnes de i store tuber som du kan fylle på litt i en annen tom leppomade-"krukke".
Gjest Morn du Skrevet 20. september 2013 #43 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Prøv purelan! Det står at det er for såre brystvorter og tørr hud. Den kan man bruke overalt, og den har ingen tilsetningsstoffer som gjør deg avhengig. Jeg har i et halvt år hatt ekstremt tørre lepper pga medisiner, og det er den eneste jeg kunne bruke. Hvis du ikke vil gå med tuben i lomma så alle ser hva du smører på, så finnes de i store tuber som du kan fylle på litt i en annen tom leppomade-"krukke". Er dét den som unge jenter stjeler for å få fyldige lepper? Så det i programmet om Sigrid som føder? Svinnvare kalte vel han mannen det. For å svare på spørsmålet, jeg har flette i håret
Elsker livet Skrevet 20. september 2013 #44 Skrevet 20. september 2013 Vi skal på fest i morgen, og jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg. Ser ikke frem til å gå på fest av den grunn. Håret skulle også hatt seg en tur til frisøren, det hadde jeg faktisk tenkt å få gjort noe med. Men jeg har enda ikke gjort det. Så da får jeg stille i stygge klær og slitt og for langt hår på festen i morgen. Jeg angrer veldig på at jeg ikke tok meg en tur til byen å fikk freshet opp både hår og antrekk. Jeg har ikke lyst til å drikke, for da kan jeg ikke kjøre hjem. Men det er forventet at vi drikker, og det gir meg ingenting å drikke egentlig. Blir bare varm i toppen, tørr i halsen, trøtt og det gjør at vi må ta taxi den lange veien hjem. Jeg vet at jeg kommer til å slite med å holde meg våken på taxituren. Syns ikke noe om å bruke helgen på dette, spesielt ikke fordi mannen endelig skal ha helt fri fra fredag til søndag. Det er dessuten mye arbeid å dra på fest. Ett par av barna skal overnatte hos venner, så der må det pakkes og organsieres. De må kjøre og leveres. Alt tar tid. De to yngste skal til svigers, og det bør forsåvidt pakkes litt til de også. På søndagen må vi dessuten hente bilen vi brukte til festen. Argh, dette passte meg ikke!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #45 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Prøv purelan! Det står at det er for såre brystvorter og tørr hud. Den kan man bruke overalt, og den har ingen tilsetningsstoffer som gjør deg avhengig. Jeg har i et halvt år hatt ekstremt tørre lepper pga medisiner, og det er den eneste jeg kunne bruke. Hvis du ikke vil gå med tuben i lomma så alle ser hva du smører på, så finnes de i store tuber som du kan fylle på litt i en annen tom leppomade-"krukke". Eller pattesalve (her fås den kjøpt på jernvaren... Superbillig!). Bruker den til det atopiske eksemenet til jenta mi, funker som fa*n! Eller så har jeg en gul Carmex til leppene mine, jeg smører på så tykt lag om natten at leppene dobler størrelsen, og om morgenen er de helt fine. Brukes også på munnsår (om jeg har bitt opp leppa litt, at den har sprukket opp etc). Men nå har ikke jeg tørre lepper annet enn innimellom... Anonymous poster hash: 1e33b...aff
Magia Skrevet 20. september 2013 #46 Skrevet 20. september 2013 Prøv purelan! Det står at det er for såre brystvorter og tørr hud. Den kan man bruke overalt, og den har ingen tilsetningsstoffer som gjør deg avhengig. Jeg har i et halvt år hatt ekstremt tørre lepper pga medisiner, og det er den eneste jeg kunne bruke. Hvis du ikke vil gå med tuben i lomma så alle ser hva du smører på, så finnes de i store tuber som du kan fylle på litt i en annen tom leppomade-"krukke". Er dét den som unge jenter stjeler for å få fyldige lepper? Så det i programmet om Sigrid som føder? Svinnvare kalte vel han mannen det. For å svare på spørsmålet, jeg har flette i håret Hmm, nei, tror ikke det? Er sånn for såre brystvorter og står ved ammesakene på apoteket. Tror ikke man får fyldige lepper?? Og jeg får vel svare på spørsmålet jeg også; Salte hodeskaller fra smågodten på kiwi har heldigvis blitt like salte fra alle kiwiene. Før var det bare de fra den ene kiwien som var skikkelig salte, men i dag var de salte fra en av de andre kiwiene også. Mmmm
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #47 Skrevet 20. september 2013 Oi, dette var jo faktisk den mest interessante tråden her nå.... tror jeg går og legger meg. Anonymous poster hash: 08429...2e8
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #48 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Jeg et også avhengig, og har nærmere 100 stk i skuffen. Juicy tubes fra Lancome er etter min mening BEST. Anonymous poster hash: 7a3e8...502
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #49 Skrevet 20. september 2013 Etter pizzan og godteriet i kveld kjenner jeg at bilringen har vokst. Skriiiiiik. Anonymous poster hash: 7a3e8...502
Ennai Skrevet 20. september 2013 #50 Skrevet 20. september 2013 Buksa jeg kjøpte i sommer passet bare akkurat men var litt i strammeste laget da jeg satt. Nå er den så stor at jeg ikke kan bruke den mer:'D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå