Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Folk snakker alltid om uinteressante ting. Ofte hvertfall. Så tenkte at hvis du hadde noe uinteressant på hjertet så er dette plassen å få det ut, og dermed spare dine medmennesker for pjattet ditt Jeg har lyst å si til dere at jeg mangler en lyspære i den ene lampen min, men jeg glemmer alltid å kjøpe ny, så hver kveld når det begynner å bli mørkt så kommer jeg på det. Men da er det for seint. Skikkelig irriterende. Anonymous poster hash: 082ca...210
Gjest cd0da Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Jeg synes lilletåa mi er skikkelig stygg
kjærestenogmæ Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Har gule ender på den lyseblå pysjbuksa mi.. gakkgakk "p
Himmel og hav Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Det er tomt for Tab i glasset mitt.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Hvis man begynner å kjøpe julegaver nå,type ting på salg! Da sparer man mye penger og svett i julestrevet.. Anonymous poster hash: 70661...1a1
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Har lyst på nå godt men e for lat og ligg for godt på sofaen...
Kathrine. Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Mannen vil bruke sofaen vi har i kjellerstua i den nye isocampen vår, og kjøpe ny sofa til "si" kjellerstue. Mens eg har allerede bestemt meg for kva for sofa eg vil ha i "hytta" mi. Hm!, korleis vinne den diskusjonen?
me_87 Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 Jeg skal på date i morgen :D Det er helt uintressant for alle andre,mens jeg gleder meg som en liten unge hehe! Har ikke fortalt noen om det enda så måtte bare få det ut
prekæs Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Her skulle jeg vel fortalt om kaldkomposten min. For meg interessant, men andre detter av når jeg forteller om den:/
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Jeg var på do i sted for å få plass til lasagnen. Lasagnen spises nå foran pcen, her på dib. Anonymous poster hash: 1e33b...aff
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Jeg klør så infernalsk på stortåen akkurat nå. Jeg klør og klør, men det er liksom overhodet ingen lindring. Som om tåen sier " Ja, jeg klør, men det HJELPER IKKE å klø tilbake for tenk!!" Faen så plagsomt. Det fortsetter å klø, mens man klør. Slikt blir man gal av. In other news: Alle blomstene mine er plastikk.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Jeg fikk nettopp en telefon fra eksen min som hadde hørt rykter om at mannen min er bortreist og gjerne ville komme innom en tur. Jeg takket nei. Ellers kunne det kanskje blitt dib-interessant. Anonymous poster hash: c329b...55c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85
Musemorbr / Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 Jeg er gressenke i helga. Derfor har jeg spist sørlandschips til kveldsmat; ikke tatt oppvasken, og latt kjøkkenbenken stå uryddet over natten.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Vaselin? Anonymous poster hash: 977c2...330
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #17 Skrevet 20. september 2013 Takk, søte du, men dessverre like piss som alt annet Anonymous poster hash: 8e862...a85
Roheryn Skrevet 20. september 2013 #18 Skrevet 20. september 2013 Kan jeg ta et helaftens foredrag om akvariefiskene mine? Med bilder?
Musemorbr / Skrevet 20. september 2013 #19 Skrevet 20. september 2013 Takk, søte du, men dessverre like piss som alt annet Anonymous poster hash: 8e862...a85 Har du prøvd mentholatum-lypsylen fra apoteket? Den hjelper meg veldig. Må ha den hver vinter. Jeg reagerer veldig på tørr luft og store temperaturendringer. Ellers kan det høres ut som at du drikker for lite vann. Kan det stemme?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #21 Skrevet 20. september 2013 På kvelden tar jeg frem min nydelige fleecepysj, den er lyse blå og lys rosa i ribbene, med små apekatter på. Den har dessuten foter (som på sparkebuksene til de små). Går rundt som en baby på kveldstid Takk kjære søster som jeg fikk den av Anonymous poster hash: 076a8...6e0
Tråddreper Skrevet 20. september 2013 #22 Skrevet 20. september 2013 Jeg er avhengig av leppepomade! Jeg er konstant tørr på leppene, så jeg smører og smører. Mistenker tørr luft inne på jobb, å er mye ute i løp av dagen i vær og vind (jobber i bhg). Det som er mest irriterende, er at jeg føler ikke at noe hjelper Har prøvd alle varianter, men (spes når jeg er ute) det legger seg helt innerst på leppene som en vemmelig hvit kant, og jeg føler meg like tørr 5 min etter smøring. Googlet leppepomade og avhengighet for litt siden, og det viste seg at det er mange avhengighetsskapende stoffer (no surprise, egentlig) i de forskjellige typene, men at Eos sitt mørke, grønne "egg" kom ut som testens vinner. Denne er just presis like dårlig som alle andre. God å føre på, føles bra, men varer ikke. Ei heller hjelper den på sikt. FML - som kidza sier How's that for uinteressant? P.s. Tar gjerne mot tips og råd om noen har? Anonymous poster hash: 8e862...a85 Eg var avhengig av leppepomade! Hadde 1 på kvart rom i huset, 1 alltid i lomma, 1 i bilen, 1 i jobbveska, 1 i reiseveska itilfelle, alltid tilgjengelig. Smurte nesten like ofta som eg trakk pusten så bytta eg til Forever sin aloe vera lypsyl, og problemet gjekk over fordi eg smurte og blei bra og trengte den ikkje lenger. No har eg 1 i reiseveska som ikkje er brukt på lenge. Halleluja eg er kurert Kvelds uinteresse: har skikkelig utbrudd av elveblest idag blæ
Ladybugg Skrevet 20. september 2013 #24 Skrevet 20. september 2013 Hvorfor vil ikke mini sove.... Sukk
Kathrine. Skrevet 20. september 2013 #25 Skrevet 20. september 2013 Er isocamp det samme som combicamp?Er et "tretelt" til campingvogn men bygget i stål/aluminium. Blir som ei lita hytte inntil campingvogna. Vinter-isolert. Vår heiter forresten weecamp. ( tenk min uinteressante ting var bittelitt interessant )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå