Gå til innhold

Flink fotograf i Trondheim?! Noen tips?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å få tatt bilder av meg som høygravid (både av bare meg og sammen med pappan), babyen så fersk som overhodet mulig også familiefoto av oss alle fem når babyen er 4-6mnd gammel sånn ca.

Noen som har noen tips om noen som er flinke (både med barn/baby og til å ta bilder) og som ikke koster skjorta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eidsmo på Melhus. Eller amatør tenkte du?

Anonymous poster hash: 40ce0...a67

Skrevet

Elin Iversen.no! Sjekk ut bildene på nettsiden, så skjønner du hvorfor jeg anbefaler henne. Vi har jobbet sammen og hun er verdens koseligste :-)

Skrevet

På skrøder(?)i nordre tar de gratis gravid bilder hver tirsdag fra 12.30-15(?)

Skrevet

I Børsa er det en dame som heter Gøril Klemetsen som tar veldig fine bilder til en veldig bra pris - og bildene hos henne er stort sett en del billigere enn de andre.

http://foto-gk.no/ 

http://foto-gk.blogspot.no/

Vi har vært hos henne et par ganger og er veldig fornøyd med hele totalopplevelsen. Det er GØY å være hos henne, hun prøver ikke å pushe på deg det dyreste (du får bestemme helt i fred og ro hjemme hos deg selv), og ikke minst er hun ekstremt rask til å jobbe ( begge gangene har vi fått bildene på mail samme dag som vi var der og tok dem!). Og vi har fått flere prøvebilder enn lovet. 

Vi har også prøvd Fame (er jo konkurs) og Titt Melhus, men ble veldig skuffet over bade bilder og behandlingen vi fikk. De er SÅ overstrømmende hyggelig før og under fotografering, for så å bli skikkelig pådrivere for at vi skal kjøpe mest mulig. Vi kommer ikke til å prøve noen andre enn Gøril flere ganger...

Anonymous poster hash: 191ac...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...