Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Jeg har lest at noen synest at Sigrid er stygg og at hun er frekk osv. Jeg blir veldig provosert av slike utsagn. Hun har ikke gjort dere noen ting. Jeg og mange andre synest at Sigird er en kjempeflott og sterk komiker. Hun er en fantastisk person som mange liker. Så dere som kritiserer henne, dere bør bare holde kjeft. Anonymous poster hash: c2d2b...902
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Sigrid er dumme, tjukke og feite og runde Æda bæda... Anonymous poster hash: 7ee3d...4af
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #3 Skrevet 20. september 2013 Jeg har lest at noen synest at Sigrid er stygg og at hun er frekk osv. Jeg blir veldig provosert av slike utsagn. Hun har ikke gjort dere noen ting. Jeg og mange andre synest at Sigird er en kjempeflott og sterk komiker. Hun er en fantastisk person som mange liker. Så dere som kritiserer henne, dere bør bare holde kjeft. Anonymous poster hash: c2d2b...902 Hvorfor blir du provosert? Smaken er som baken... Anonymous poster hash: dde0c...e7e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Hvem er egentlig du som skriver disse smårare innleggene med bare hovedsetninger og ingen åpenbare poenger? Anonymous poster hash: 1d544...337
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Jeg har lest at noen synest at Sigrid er stygg og at hun er frekk osv. Jeg blir veldig provosert av slike utsagn. Hun har ikke gjort dere noen ting. Jeg og mange andre synest at Sigird er en kjempeflott og sterk komiker. Hun er en fantastisk person som mange liker. Så dere som kritiserer henne, dere bør bare holde kjeft.Anonymous poster hash: c2d2b...902 Hvorfor blir du provosert? Smaken er som baken...Anonymous poster hash: dde0c...e7e Jeg synest at når man ikke liker en person så kan man godt la være og si noe. Det same gjelder de som kritiserer Mette Marit og. Hun gjør en skikkelig bra jobb som kronprinsesse, så ingen skal si noe negativt om henne. Heller ikke om andre kjendiser eller kongelige heller. Og det gjelder vanlige folk og. Ingen skal oppleve og bli trakassert eller bli uthengt. Jeg er lærerinne jeg, så jeg vet en god del om dette. Ingen skal komme og kritisere elevene mine, barna mine, mannen min osv. Vi mennesker må være gode mot hverandre. Anonymous poster hash: c2d2b...902
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Jeg har lest at noen synest at Sigrid er stygg og at hun er frekk osv. Jeg blir veldig provosert av slike utsagn. Hun har ikke gjort dere noen ting. Jeg og mange andre synest at Sigird er en kjempeflott og sterk komiker. Hun er en fantastisk person som mange liker. Så dere som kritiserer henne, dere bør bare holde kjeft.Anonymous poster hash: c2d2b...902 Hvorfor blir du provosert? Smaken er som baken...Anonymous poster hash: dde0c...e7e Jeg synest at når man ikke liker en person så kan man godt la være og si noe. Det same gjelder de som kritiserer Mette Marit og. Hun gjør en skikkelig bra jobb som kronprinsesse, så ingen skal si noe negativt om henne. Heller ikke om andre kjendiser eller kongelige heller. Og det gjelder vanlige folk og. Ingen skal oppleve og bli trakassert eller bli uthengt. Jeg er lærerinne jeg, så jeg vet en god del om dette. Ingen skal komme og kritisere elevene mine, barna mine, mannen min osv. Vi mennesker må være gode mot hverandre. Anonymous poster hash: c2d2b...902 Lærerinne har du vel ikke vært om du ikke er over sytti. Anonymous poster hash: 1d544...337
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #7 Skrevet 20. september 2013 Ingen tvil om at trådstarter er Aksel Hennie. Anonymous poster hash: 1d9b1...17e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #8 Skrevet 20. september 2013 nei, det var meg ingen Hennie Anonymous poster hash: 71e0c...ed5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #9 Skrevet 20. september 2013 Jeg har lest at noen synest at Sigrid er stygg og at hun er frekk osv. Jeg blir veldig provosert av slike utsagn. Hun har ikke gjort dere noen ting. Jeg og mange andre synest at Sigird er en kjempeflott og sterk komiker. Hun er en fantastisk person som mange liker. Så dere som kritiserer henne, dere bør bare holde kjeft.Anonymous poster hash: c2d2b...902 Hvorfor blir du provosert? Smaken er som baken...Anonymous poster hash: dde0c...e7e Jeg synest at når man ikke liker en person så kan man godt la være og si noe. Det same gjelder de som kritiserer Mette Marit og. Hun gjør en skikkelig bra jobb som kronprinsesse, så ingen skal si noe negativt om henne. Heller ikke om andre kjendiser eller kongelige heller. Og det gjelder vanlige folk og. Ingen skal oppleve og bli trakassert eller bli uthengt. Jeg er lærerinne jeg, så jeg vet en god del om dette. Ingen skal komme og kritisere elevene mine, barna mine, mannen min osv. Vi mennesker må være gode mot hverandre. Anonymous poster hash: c2d2b...902 Sigrid, på lik linje med fotballfrue, Rannveig et eller annet og andre offentlige kjendiser/personer LEVER AV å bli skrevet om. Slik er livet til kjendiser. Ønsker ikke du å bli kritisert/sett negativt fokus på så lar du være å utlevere masse personlig stæsj i media. Nå har jeg aldri hetset denne Sigrid og heller ikke sett serien eller filmen det lenkes til hele tiden her, men jeg mener bestemt at på lik linje som statsråder bør tåle å bli kritisert for politikken de fører, musikere for musikken de fremfører, forfattere for bøker de skriver, bør bloggere og c-kjendiser/tv-kjendiser tåle å bli kritisert for noe de produserer eller for måten de fremstår på. Selvfølgelig, på SAKLIG måte. Ren mobbing og drittslenging er aldri greit, men man må ikke like en offentlig person kun fordi denne personen er kjendis. Jeg liker for eksempel ikke stemmen og sangene til Lady Gaga. Så jeg kan finne på å si at jeg ikke synes hun er flink til å synge eller at sangene hennes er kjedelige. Jeg kan uttale meg om at en fotomodell er for tynn slik at hun blir dårlig forbilde for unge jenter. Eller at en politikers uttalelse etter min mening mangler innsikt/er lite intelligente på grunn av det og det. Forstår ikke hvorfor man KUN må skrive positive ting om kjendiser og aldri komme med konstruktiv kritikk. Anonymous poster hash: 73d6d...247
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #10 Skrevet 20. september 2013 Jomfruer...? Anonymous poster hash: 52c13...f92
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #11 Skrevet 20. september 2013 Jeg har lest at noen synest at Sigrid er stygg og at hun er frekk osv. Jeg blir veldig provosert av slike utsagn. Hun har ikke gjort dere noen ting. Jeg og mange andre synest at Sigird er en kjempeflott og sterk komiker. Hun er en fantastisk person som mange liker. Så dere som kritiserer henne, dere bør bare holde kjeft.Anonymous poster hash: c2d2b...902 Hvorfor blir du provosert? Smaken er som baken...Anonymous poster hash: dde0c...e7e Jeg synest at når man ikke liker en person så kan man godt la være og si noe. Det same gjelder de som kritiserer Mette Marit og. Hun gjør en skikkelig bra jobb som kronprinsesse, så ingen skal si noe negativt om henne. Heller ikke om andre kjendiser eller kongelige heller. Og det gjelder vanlige folk og. Ingen skal oppleve og bli trakassert eller bli uthengt. Jeg er lærerinne jeg, så jeg vet en god del om dette. Ingen skal komme og kritisere elevene mine, barna mine, mannen min osv. Vi mennesker må være gode mot hverandre.Anonymous poster hash: c2d2b...902 Dersom du er lærer burde du lære deg forskjell på og/å og synes/synest ( siden du skriver bokmål). Anonymous poster hash: f62bf...22a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #12 Skrevet 20. september 2013 Jeg har lest at noen synest at Sigrid er stygg og at hun er frekk osv. Jeg blir veldig provosert av slike utsagn. Hun har ikke gjort dere noen ting. Jeg og mange andre synest at Sigird er en kjempeflott og sterk komiker. Hun er en fantastisk person som mange liker. Så dere som kritiserer henne, dere bør bare holde kjeft.Anonymous poster hash: c2d2b...902 Hvorfor blir du provosert? Smaken er som baken...Anonymous poster hash: dde0c...e7e Jeg synest at når man ikke liker en person så kan man godt la være og si noe. Det same gjelder de som kritiserer Mette Marit og. Hun gjør en skikkelig bra jobb som kronprinsesse, så ingen skal si noe negativt om henne. Heller ikke om andre kjendiser eller kongelige heller. Og det gjelder vanlige folk og. Ingen skal oppleve og bli trakassert eller bli uthengt. Jeg er lærerinne jeg, så jeg vet en god del om dette. Ingen skal komme og kritisere elevene mine, barna mine, mannen min osv. Vi mennesker må være gode mot hverandre. Anonymous poster hash: c2d2b...902 Så, ingen skal si et stygt ord om Sigrid "Dustvik"... Selv om hun mobber mennesker med Down Syndrom på riksdekkende tv i beste sendetid? Har hun rett til å trakassere svake grupper i samfunnet, uten at hun skal kunne forvente at folk blir sint!? Anonymous poster hash: 8d409...9ea
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #13 Skrevet 20. september 2013 Jeg har lest at noen synest at Sigrid er stygg og at hun er frekk osv. Jeg blir veldig provosert av slike utsagn. Hun har ikke gjort dere noen ting. Jeg og mange andre synest at Sigird er en kjempeflott og sterk komiker. Hun er en fantastisk person som mange liker. Så dere som kritiserer henne, dere bør bare holde kjeft.Anonymous poster hash: c2d2b...902 Hvorfor blir du provosert? Smaken er som baken...Anonymous poster hash: dde0c...e7e Jeg synest at når man ikke liker en person så kan man godt la være og si noe. Det same gjelder de som kritiserer Mette Marit og. Hun gjør en skikkelig bra jobb som kronprinsesse, så ingen skal si noe negativt om henne. Heller ikke om andre kjendiser eller kongelige heller. Og det gjelder vanlige folk og. Ingen skal oppleve og bli trakassert eller bli uthengt. Jeg er lærerinne jeg, så jeg vet en god del om dette. Ingen skal komme og kritisere elevene mine, barna mine, mannen min osv. Vi mennesker må være gode mot hverandre. Anonymous poster hash: c2d2b...902 Så, ingen skal si et stygt ord om Sigrid "Dustvik"... Selv om hun mobber mennesker med Down Syndrom på riksdekkende tv i beste sendetid? Har hun rett til å trakassere svake grupper i samfunnet, uten at hun skal kunne forvente at folk blir sint!? Anonymous poster hash: 8d409...9ea Du må klare å skille mellom det å ironisere over emner som regnes for å være litt tabu og være av typen som ting lett detter ut av munnen på, og bevisst ondskapsfullhet. Du er ondskapsfull her, hun er det ikke. Anonymous poster hash: 4076b...5e5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #14 Skrevet 20. september 2013 Håper aldri drittslenging vil få Sigrid Bonde Tusvik til å bli usikker, begynne å overanalysere det hun sier og bli mindre seg selv. Hun er flott akkurat slik hun er, og overhodet ikke ondskapsfull . Anonymous poster hash: 4076b...5e5
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #15 Skrevet 20. september 2013 Håper aldri drittslenging vil få Sigrid Bonde Tusvik til å bli usikker, begynne å overanalysere det hun sier og bli mindre seg selv. Hun er flott akkurat slik hun er, og overhodet ikke ondskapsfull . Anonymous poster hash: 4076b...5e5 Helt enig. Hun gjør ikke en flue fordred Anonymous poster hash: c2d2b...902
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #16 Skrevet 20. september 2013 Håper aldri drittslenging vil få Sigrid Bonde Tusvik til å bli usikker, begynne å overanalysere det hun sier og bli mindre seg selv. Hun er flott akkurat slik hun er, og overhodet ikke ondskapsfull . Anonymous poster hash: 4076b...5e5 Helt enig. Hun gjør ikke en flue fordred Anonymous poster hash: c2d2b...902 Liker henne egentlig også, men håper at barnet hennes blir skjermet fra å se episodene som går nå... Mulig det er vinklingen, men barnet virker jo ikke akkurat ønsket... Selv når hun får det på brystet må hun bli fortalt at hun skal snakke med det! Anonymous poster hash: a25cc...58a
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #17 Skrevet 20. september 2013 Slutt å spam forumet ditt jævla troll!!!! Anonymous poster hash: 16bda...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå