IceNose Skrevet 20. september 2013 #1 Skrevet 20. september 2013 Reagere de med en gang?6 timer etterpå?Dagen etterpå?Hvordan merket dere det?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #2 Skrevet 20. september 2013 Vår lille reagerer på flere typer mat og drikke, mest frukt og fisk. Om ho får i seg litt av en ting ho ikke tåler kan det gå et døgn og så kommer det utslett på kroppen. om ho får i seg mye kan det ta et par timer før utslettet kommer. Får ho i seg fisk så går det alt fra et par timer till ca et døgn før ho blir dårlig i magen. Det er ikke så vanskelig å ikke legge merke til hverken utslett eller løs og vond mage.. Ho fikk dette i en alder av 8 mnd. Anonymous poster hash: 8443c...52a
IceNose Skrevet 20. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2013 Jeg ser jo om han får utslett..Merker om han har vondt i magen osv..
scarecrow2011 Skrevet 20. september 2013 #4 Skrevet 20. september 2013 Noen reagerer med en gang, andre tar mer tid. Kommer an på hvor kraftig allergien er. Har opplevd reaksjon etter 10 min og opptil et halvt døgn, alt etter mengden.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #5 Skrevet 20. september 2013 Kommer an på alvorlighetsgrad. Fra noen min til ett halvt døgn. Skummelt å se en med hyperallergi bli utsatt for det. Kroppen begynner å bryte seg selv ned innen få min. Anonymous poster hash: f7161...9de
Anonym bruker Skrevet 20. september 2013 #6 Skrevet 20. september 2013 Det kan være alt fra en akutt reaksjon ved inntak til en mer langvarig reaksjon som gjør at symptomene først slår ut flere dager i etterkant. Den første varianten er "enklere" (men skumlere med alvorligere reaksjoner), den andre varianten er mildere, men kan være veldig vanskelig å avdekke. Anonymous poster hash: b2750...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå